piątek, 9 czerwca 2017

Gra cieni/Paluszkowa olimpiada/Ruszaj w drogę!/Zabawa w oczka/Znajdź różnicę

Dziś chciałam wam zaprezentować aż pięć książek. Tak bogato w żadnej recenzji jeszcze nie było ;) Postanowiłam jednak nie tworzyć dla każdego egzemplarza osobnego wpisu. Książki tworzą pewną całość i należą do jednej serii. Ich twórca, Herve Tullet nie powinien się pogniewać. 

Tego autora dzieci uwielbiają. Jego dzieła są znane na całym świecie. Naciśnij mnie, Książka z dziurą... mam nadzieję, że kojarzycie tytuły, gdyż było o nich głośno nawet w blogosferze. Dziś autor powraca z nowościami, które trafiły do mojej biblioteczki, a raczej do skarbów mojego dziecka. 

Zacznijmy może od książki, która mojej córce spodobała się najbardziej...

Znalezione obrazy dla zapytania gra cieni herve tullet 
Tytuł: Gra cieni
Autor: Herve Tullet
Wydawnictwo: Insignis
Oprawa: twarda
Liczba stron: -
Cena okładkowa: 26.99 zł
Premiera: 23.05.2017

Sama jako dziecko uwielbiałam tworzyć na ścianie cienie. Do tego celu wystarczyły mi dłonie i latarka. Teraz też potrzebujemy latarki, ale mamy jeszcze książeczkę z kształtami! O wiele fajniejsza zabawa, a jaki efekt. Świecimy na konkretny wzór i na ścianie pojawia nam się fantastyczny obraz. To świetny sposób na okiełznanie strachu pociechy przed ciemnością. Idealna propozycja dla dzieci już od drugiego roku życia.  

Znalezione obrazy dla zapytania ruszaj w drogę tullet
Autor: Herve Tullet
Wydawnictwo: Insignis
Oprawa: twarda
Liczba stron:
Cena okładkowa: 26.99 zł
Premiera: 23.05.2017

To już moja faworytka w grupie nowości od Tulleta. Wnętrze książeczki prezentuje się iście bajkowo. Nie, nie ma tutaj kolorowych obrazków, a są natomiast magiczne linie, stworzone z miękkiego materiału. Naszym zadaniem jest sunięcie palcem po tych właśnie liniach i... totalne bujanie w obłokach. Oczywiście z zamkniętymi oczami. To świetny sposób na rozwój wyobraźni dziecka. A jaki relaks! 

Znalezione obrazy dla zapytania paluszkowa olimpiada 
Autor: Herve Tullet
Wydawnictwo: Insignis
Oprawa: twarda
Liczba stron:
Cena okładkowa: 26.99 zł
Premiera: 23.05.2017

Tym razem pozwólmy dziecku pomalować paluszki. Niech stworzy na opuszku palca buźkę i gotowe! Teraz może się bawić na całego i korzystać z książeczki z uśmiechem na buzi. Zobaczycie, że szkrab będzie zachwycony. Pozwólcie mu na tworzenie wymyślnych historii, zadawajcie pytania, ale niczego nie sugerujcie. Pozycja również działa na wyobraźnię. 

Znalezione obrazy dla zapytania zabawa w oczka
 Autor: Herve Tullet
Wydawnictwo: Insignis
Oprawa: twarda
Liczba stron:
Cena okładkowa: 26.99 zł
Premiera: 23.05.2017

Według nas, to najbardziej kolorowa i jakże zabawna książeczka ze wszystkich. Moja córka z zachwytem oglądała poszczególne strony i oczywiście śmiało korzystała z publikacji. Przystawiała książeczkę do swojej buzi, ale także do buzi lali czy misia. Ileż było przy tym uśmiechów, chichotów. Naturalnie wy możecie bawić się taką pozycją w inny sposób. My akurat korzystałyśmy z podpowiedzi autora. 

Znalezione obrazy dla zapytania znajdź różnicę tullet
Autor: Herve Tullet
Wydawnictwo: Insignis
Oprawa: twarda
Liczba stron:
Cena okładkowa: 26.99 zł
Premiera: 23.05.2017

To już ostatnia książeczka z serii, ale równie ciekawa, a nawet bardzo interesująca. Tutaj musimy odnaleźć różnicę pomiędzy dwoma obrazkami. Ilustracje są kolorowe, więc dziecko z zapałem zabierze się do pracy. Uwaga, ta pozycja wciąga nawet takich dużych osobników jak ja ;)

Ogólnie rzecz ujmując, książeczki autorstwa Herve Tulleta, chyba każde dziecko polubi od pierwszego rzutu na nie fachowym okiem. Takich małych szkrabów, w wieku dwóch czy trzech lat, naprawdę ciężko zaciekawić na dłuższą metę. U nas akurat te egzemplarze są przeglądane wielokrotnie. Odkładane na półkę, a następnie znów z niej ściągane. Widocznie się podobają, a to najważniejsze.



OCENA
5 / 5

Za egzemplarze dziękuję agencji AiM Media

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz