wtorek, 3 maja 2016

Modelki. Kolorowanka


Oficyna Wydawnicza Promocja
Oprawa: miękka
Liczba stron: 64
Cena: 10.99 zł
Moja córka uwielbia kolorowanki. Te tradycyjne ze zwierzątkami, kwiatuszkami odeszły do lamusa, nie są atrakcyjne dla mojego dziecka. Dlatego też podsunęłam jej nietypową kolorowankę. Córka uwielbia się przebierać, czesać, a nawet malować na swój sposób. Uznałam, że kolorowanka Modelki będzie więc dla niej idealna. Dziecko podzieliło zamysł mamy i z zapałem zabrało się za ozdabianie. Czegoś takiego jeszcze nie miałyśmy, ale z przyjemnością zakupimy kolejny egzemplarz :)

W książeczce skierowanej w stronę dziewczynek, umieszczono aż 128 modelek, które należy ubrać, przygotować im makijaż, a także fryzurę. Na każdej stronie znajdują się dwie sylwetki. W sumie cztery różne, powtarzające się na kolejnych kartkach. Dla mojego dziecka nie było to przeszkodą, gdyż zabawa pochłonęła je na długi, długi czas. Kontury nadrukowano z dbałością o szczegóły. Mała artystka może więc z największym skupieniem i głową pełną pomysłów tworzyć przeróżne stroje, wymyślne makijaże i fryzury. Dziewczynką nie trzeba do szczęścia niczego więcej. Wystarczy paczka kredek, kilka cienkopisów czy flamastrów, a świat mody staje przed nimi otworem!

Pomogłam nieco córce przy projektowaniu niektórych fryzur, ale moja latorośl doskonale radziła sobie sama. Byłam zdziwiona, jak wiele pomysłów siedzi w tej małej główce, jaki zapał i upór drzemie w moim dziecku. Taka kolorowanka pobudza wyobraźnię małego artysty, uczy cierpliwości. Dzięki tej książeczce, dziecko może przygotowywać przeróżne stroje, począwszy od tych najbardziej eleganckich, na zwykłych, codziennych stylówkach kończąc. 

Cieszę się, że niniejsza publikacja do nas trafiła. Jestem przekonana, że córka nie poprzestanie na tym jednym egzemplarzu, a będzie namawiała mnie do zakupu kolejnych. Format książeczki pozwala na zabranie jej w podróż i kolorowanie w chwilach nudy. Dla nas niezbędna pozycja na trwającą jeszcze majówkę, a także dni z padającym deszczem :)

OCENA
5 / 5

2 komentarze:

  1. Kolorowanki z modelkami? No a myślałem, że niewiele już w tej tematyce może być zaskoczeń;) No ale dobrze, dzieci nie będą się nudzić. I cena jak widzę dosyć atrakcyjna. Choć oczywiście trzeba pamiętać też,że w internecie jest kilka stronek, z których mozna pobierać kolorowanki zupełnie za frinko jak np: Kolorowanki do druku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My nie przepadamy za takimi samodzielnie drukowanymi kolorowankami, wolimy te w formie książeczek :)

      Usuń