poniedziałek, 22 maja 2017

Sekrety urody babuszki. Słowiański elementarz pielęgnacji

Znalezione obrazy dla zapytania sekrety urody babuszki 
Autor: Raisa Ruder, Susan Campos
Wydawnictwo: Znak Literanova
Oprawa: miękka
Liczba stron: 304
Cena okładkowa: 36.90 zł
Premiera: 08.05.2017

Akurat ta książka nie była przeze mnie jakoś szczególnie wyczekiwana. Nie przepadam za dziełami tego typu, ale też nie jestem wobec nich zupełnie obojętna. Jeśli coś faktycznie mnie zaciekawi to... czemu nie! Przeczytać mogę, a najwyżej nic z książki nie zapamiętam ;) Sparzyłam się nieco tymi poradnikami urodowymi o Koreankach, Japonkach itp. Koreańskie sztuczki mnie przykładowo wyrządziły więcej szkody niż pożytku. Zaryzykowałam jednak i sięgnęłam po Sekrety urody babuszki. Co się okazało? Że książka jest fenomenalna, a ja praktycznie codziennie z niej korzystam.

Szata graficzna publikacji, to według mnie mistrzostwo świata. Książka jest po prostu przepiękna. Wprawdzie nie ma w niej ogromu barwnych ilustracji. Są natomiast delikatne, roślinne wzory, które tworzą odpowiedni klimat. Wszystko przedstawiono w sposób czytelny, zrozumiały dla czytelnika. 

A co znajdziemy w Słowiańskim elementarzu pielęgnacji? Ogrom przepisów na przeróżne maseczki, peelingi, odżywki itp. Receptury podzielono, więc szukanie konkretnego przepisu nie sprawia większego kłopotu. Zaskoczyło mnie przede wszystkim to, że z tak podstawowych składników można przygotować skuteczny specyfik. Dzięki tej książce z pewnością poprawimy swą urodę. U mnie porady babuszki się sprawdzają, także cieszę się bardzo z odkrycia nowych trików.

Przepisy nie są trudne do wykonania. Poradzi sobie z nimi każda kobieta. Wystarczą tylko odpowiednie "narzędzia", typu miseczka, łyżeczka itp. Nie musimy nawet precyzyjnie odmierzać poszczególnych składników. Babuszka robiła większość "na oko" ;) Maślanka, truskawki, mleko, miód, a nawet... uwaga... wódka. Nic nie ma prawa się zmarnować. Raisa Ruder postanowiła zdradzić nam sekrety swojej kochanej babuszki, za co powinnyśmy jej tylko podziękować. Autorka posługuje się językiem prostym. Jej książka jest więc przyjemna w odbiorze, wypełniona ciepłem. Czuję się tę miłość R. Ruder do babuszki i dlatego niniejsza publikacja posiada odpowiedni stopień przystępności. 

Słowiański elementarz pielęgnacji, powinna mieć u siebie każda kobieta, która ma dość drogeryjnych, przepełnionych chemią kosmetyków. To nie zwykły poradnik, a skarbnica wiedzy na temat spraw urodowych. Naturalne specyfiki są według mnie najlepsze. Babuszka też tak uważała, a ja popieram ją całym sercem ;) 



OCENA
5 / 5

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Znak Literanova 

 Znalezione obrazy dla zapytania znak literanova

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz