niedziela, 21 maja 2017

Chłopak z innej bajki

Znalezione obrazy dla zapytania chłopak z innej bajki 
Autor: Kasie West
Wydawnictwo: Feeria Young
Oprawa: miękka
Liczba stron: 352
Cena okładkowa: 37.90 zł
Premiera: 10.05.2017

Książki Kasie West znam doskonale. Miałam okazję poznać wszystkie, które pojawiły się w ofercie wydawnictwa Feeria Young. Podobała mi się każda. Powieści West zajmują wysokie miejsce w mojej biblioteczce. Dlatego z ogromną niecierpliwością czekałam na premierę Chłopaka z innej bajki. Takiej gratki ja nie mogłam przegapić. Kiedy książka już do mnie dotarła, dosłownie wydarłam paczuszkę z rąk listonosza i rozpoczęłam lekturę. Jestem nią zachwycona!

Okładka trzyma fason. Nawiązuje do poprzednich dzieł autorki, tworzy nieco marzycielski, uroczy klimat. Osoba odpowiedzialna za projekt obwoluty, wykonała kawał dobrej roboty. Techniczne sprawy mamy więc załatwione na plus. Jak z treścią? O tym za chwilę. Pozwólcie, że wprowadzę was nieco w temat powieści. Oczywiście bez zdradzania szczegółów.

Nagrodą za to jest uśmiech odbierający jego twarzy całą arogancję, dzięki czemu chłopak okazuje się bardzo przystojny. Zdecydowanie powinien zainstalować go sobie na stałe.

Temat różnic majątkowych, jest we współczesnym świecie bardzo aktualny. Niektórzy muszą oszczędzać na drobną przyjemność, natomiast znów inni pozwalają sobie na szastanie kasą na prawo i lewo. Do której grupy zalicza się główna bohaterka Caymen? Oczywiście do tej pierwszej. Dziewczyna jednak nie siedzi z założonymi rękami, a wspólnie z mamą prowadzi sklep z porcelanowymi lalkami. Do bogaczy ma dość specyficzne podejście. Jednak wizyta pewnego chłopaka z wyższych sfer zmieni wszystko. Xander wydaje się być człowiekiem z zupełnie innego świata. Jego życie jest pełne luksusu i oczywiście pieniędzy. O dziwo Caymen znajduje z Xanderem wspólny język. Czy znajomość przerodzi się w coś więcej? 
 Niby fabuła nie zapowiada się być wyszukana. Kasie West i tym razem nie postawiła na oryginalność. Niemniej, historia wciąga i to diabelnie. Stoi za tym odpowiednio przeprowadzona akcja i wyraziści, barwni i świetnie zarysowani bohaterowie. Jeśli chodzi o akcję, to wcale nie jest ona tak burzliwa, gnająca w szybkim tempie. Wszystko toczy się tutaj powolutku, stopniowo, ale gdzieś drzemie ten tajemniczy magnes, który przyciąga do powieści i nie pozwala się od niej oderwać nawet na minutkę. 

Czytelnik może się wczuć w opowiadaną przez Kasie West historię. Wszystko rozumiemy, nie gubimy się w wątkach. Bohaterowie? Jak zwykle genialni! Jesteśmy świadkami stopniowo rozwijającego się uczucia. Bardzo polubiłam Caymen. Dziewczyna chociaż młodziutka, ma ogromny dystans do świata, postępuje rozważnie, nie można jej nie lubić. Xander natomiast na samym początku okrutnie mnie denerwował, ale potem stał się bardziej przystępny. Tej parze kibicowałam z całego serca ;)

Nie jestem jeszcze gotowa, żeby wyjaśnić mamie, czemu postanowiłam postąpić wbrew wszystkiemu, za czym obstawała i w czym się z nią zgadzałam, i skumać się z samym Królem Bogaczy.

Uwielbiam styl Kasie West. Jej dzieła są lekkie, przyjemne, pełne ciepła. Kiedy czytałam Chłopaka z innej bajki, miałam wielki i szczery uśmiech na twarzy. Nie jestem już nastolatką, jednak książka przypadła mi do gustu i czytałam ją zachłannie. Chłopak z innej bajki to mądra historia, chociaż przeznaczona dla młodziutkich odbiorców. To nowość wydawnictwa Feeria Young, także rozglądajcie się w księgarniach. Polecam!



OCENA
5 / 5

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Feeria Young

http://wydawnictwofeeria.pl/pl/ksiazka/tatuaz-z-lilia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz