niedziela, 16 września 2018

Magicy - Neil Patrick Harris

Ostatnio zarzucałam was recenzjami książek, które chętnie czytają dorośli, a dziś przygotowałam wpis na temat powieści dla dzieci. Dobra, dziecko ze mnie żadne, a nawet nie jestem już nastolatką, ale książki tego typu po prostu ubóstwiam. Nie dorosłam czy co? :) Cóż, zastanawiać się nad tym nie mam zamiaru. Wolę sięgać po dzieło, które faktycznie mi się spodoba, które zrelaksuje i pozwoli zapomnieć o troskach dnia codziennego. Dlatego zdecydowałam się na lekturę Magików. Książki nie potraktowałam zbyt poważnie i przeczytałam ją z największą przyjemnością. Ba! Podczas poznawania tejże nowości, szeroki uśmiech gościł na moich ustach.


Carter tylko z pozoru jest normalnym chłopcem. W pozytywnym tego słowa znaczeniu, ma się rozumieć. Nasz bohater potrafi sprawić, by przedmioty znikały! Mogłoby się wydawać, iż to tylko niewinne sztuczki, ale kiedy są wykorzystywane do niecnych uczynków, czas powiedzieć stanowcze "nie"! Carter postanawia uciec od wuja, który postępuję właśnie w ten sposób. To będzie dopiero początek przygód. Na swej drodze chłopiec natknie się na kolejnych złodziejaszków, ale także na grupkę utalentowanych dzieciaków, które są podobne do niego. Co z tego wszystkiego wyniknie? Przekonajcie się sami!

Bardzo spodobała mi się okładka książki i jestem w sumie przekonana, że przypadnie ona do gustu większości dzieci. Jest kolorowa, błyszcząca i nie zdradzająca wiele. Opis na obwolucie przekonuje, a ciekawe ilustracje wewnątrz zachęcają do lektury. Autora, Neila Patricka Harrisa kojarzyłam z Serii niefortunnych zdarzeń. Tam grał Hrabiego Olafa, niezbyt pozytywną postać. Jednak to o Magikach miałam wam dziś opowiadać. Książka oczywiście nie jest powieścią, którą koniecznie musicie przeczytać, ale mówię wam, warto. Dzięki niej troszkę się rozerwiecie, poznacie fajnych bohaterów, po prostu miło spędzicie czas. Ja właśnie dlatego sięgam po książki dla dzieci i młodzieży. Wszak nie zawsze musi być poważnie.

Tutaj wielokrotnie potrafiłam gruchnąć głośnym śmiechem. Autor posługuje się prostym językiem, więc z odbiorem książki nie ma żadnych problemów. Oczywiście dla starszych czytelników Magicy mogą być zbyt przewidywalni, ale młodsi powinni zostać usatysfakcjonowani. Na kartach powieści poznają dużo ciekawych osobistości, przeżyją masę przygód i tak jak wspominałam, zostaną uraczeni sporą dawką dobrego humoru. A to wszystko czeka na kartach książki Magicy, która jest nowością w ofercie wydawnictwa Znak Emotikon.

                                                                                                   

 Znalezione obrazy dla zapytania magicy neil

Tytuł: Magicy
Autor: Neil Patrick Harris
Wydawnictwo: Znak Emotikon
Oprawa: twarda
Liczba stron: 256
Cena okładkowa: 34.90 zł
Premiera: 03.09.2018

Znalezione obrazy dla zapytania znak emotikon

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz