wtorek, 4 września 2018

Zgadnij kto - Chris McGeorge [recenzja przedpremierowa]

Dawno nie było u mnie recenzji przedpremierowej, więc pora nadrobić zaległości. Dziś przybywam do was z opinią na temat nowości od wydawnictwa Insignis. Muszę przyznać, że bardzo lubię ich książki i chętnie przeglądam zakładkę z zapowiedziami i świeżynkami, by wyszperać tam coś dla siebie. Tym razem trafiłam na świetną lekturę, która, zdaje sobie sprawę, nie wszystkim może przypaść do gustu. Dla mnie była świetna, jednak ile czytelników, tyle opinii, prawda? Nie przedłużając, poznajcie moje kilka słów na temat dzieła Chrisa McGeorge'a Zgadnij kto.


Moragn chyba od zawsze chciał być sławny. Pragnął być rozpoznawalny na każdym zakątku świata. Po latach to jego marzenie po części się spełnia... Znany jest, owszem, ale nie z pozytywnych dokonań swego życia. Pewnego dnia, budzi się po ostrej, nocnej libacji, przykuty do łóżka kajdankami. To pokój hotelowy, a jego towarzyszami jest pięć osób: aktorka, pracownik hotelu, nastolatka, kelnerka i prawnik. Morgan nie zna tych ludzi. Nie wie dlaczego się tutaj znalazł i po co. Jakby było mało niespodzianek, w łazience na Morgana i całą resztę czeka sobie... trup! No, tego już za wiele. Jednak to nie wszystko. Wśród tych ludzi jest morderca, a Morgan ma tylko trzy godziny, by odkryć kto nim jest. Jeśli tego nie zrobi, zginą wszyscy. Zapowiada się ostra jazda bez trzymanki! Przygotujcie się na potężną dawkę adrenaliny.

Ja wiem, że to już było, że miliony podobnych książek pewnie gdzieś tam sobie na rynku wydawniczym hula, ale Zgadnij kto ma w sobie coś, co nie pozwala odłożyć egzemplarza na półkę. Po prostu człowiek musi poznać zakończenie tej historii, bo chyba zwariuje! No, może nie dosłownie, ale naprawdę, możecie mi wierzyć, powieść niesamowicie wciąga i trzyma w napięciu, aż do ostatniej karteluszki. Autor tak umiejętnie operuje całą akcją, iż praktycznie do samego końca nie mamy pojęcia, kto zabił, kto jest winny i jak to wszystko się skończy. To fantastycznie skonstruowany kryminał. Trzeba zaznaczyć, że jest to debiut Chrisa McGeorge'a i to jaki! Autor ruszył z przytupem i już nie mogę się doczekać jego kolejnej książki. 

 Zgadnij kto przypadnie do gustu tym, którzy lubią dobry kryminał. Historia tutaj przestawiona faktycznie wciąga, trzyma w napięciu i nawet po jej poznaniu, gdzieś tam głęboko siedzi w głowie. Ja wiem, że podobnych książek jest całe mnóstwo, ale tutaj mamy debiut i to naprawdę genialnie napisany. Nie miałam żadnych problemów z ogarnięciem całej fabuły, nie gubiłam się w nazwiskach. Powieść czytało mi się naprawdę dobrze, chociaż kryminały, to zdecydowanie nie moja bajka i nie mój ulubiony gatunek. Zgadnij kto mogę wam polecić. Może nie czytajcie książki po zmroku, by nie zerkać ukradkiem w okno ;) No chyba, że chcecie i lubicie się bać. 

                                                                                                            

 

Tytuł: Zgadnij kto 
Autor: Chris McGeorge
Wydawnictwo: Insignis
Oprawa: miękka
Liczba stron: 416
Cena okładkowa: 39.99 zł
Premiera: 05.09.2018 

Za egzemplarz dziękuję agencji AiM Media 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz