wtorek, 4 września 2018

Dopóki biegnę... - Terri Blackstock

Są książki, które potrafię pochłonąć w jeden wieczór i jedną noc. Uwielbiam czytać kiedy jest ciemno, ponieważ wtedy jakoś łatwiej mi się skupić, dom pogrążony jest w ciszy, większość spraw już zrobiona. Wtedy na spokojnie zasiadam w fotelu i zagłębiam się w kolejną lekturę. Ostatnio w moje ręce wpadła bardzo ciekawa książka od wydawnictwa Dreams. Muszę przyznać, że wydawane przez nich dzieła kusiły mnie od zawsze, ale dopiero dziś mogę coś od Dreams zrecenzować. Nie przedłużając, przejdę już do punktu głównego - książki Terri Blackstock. 


Czy Casey Cox zabiła przyjaciela? Na to pytanie trudno znaleźć jednoznaczną odpowiedź. Zadania podejmuje się Dylan Roberts, kombatant wojenny, który jak nikt potrafi rozszyfrować takie zagadki. Tylko, że Casey zniknęła, a uznaje się za niewinną. Cóż, na miejscu zbrodni jest pełno jej śladów. Cox uznaje, że władzy nie ma czego wyjaśniać. Wraz z biegiem czasu, na jaw wychodzą kolejne elementy tej zagadkowej układanki. Casey nie do końca pasuje do profilu mordercy! Tylko dlaczego zwiała? Na to pytanie znajdziecie odpowiedź w książce Dopóki biegnę... autorstwa Terri Blackstock.  

Jeśli w miarę często do mnie zaglądacie, to pewnie też wiecie, że jestem łasa na ładne okładki. Ta od razu przykuła moje oko. Nie jest jakaś pstrokata, ale mega tajemnicza, tworząca odpowiedni klimat. Niby tylko oprawa, a jednak ma ogromne znaczenie. Ja jestem wzrokowcem, także w pierwszej kolejności patrzę na okładkę książki, a dopiero później zerkam na jej tylną część :) 
Nigdy wcześniej nie miałam w swojej biblioteczce dzieła Terri Blackstock, więc w sumie nie wiedziałam też, czego mogę się spodziewać. Jednak po przeczytaniu dosłownie kilku stron przeżyłam spore zaskoczenie. Pozytywne! Szybko wczułam się w przedstawioną tutaj historię, chociaż nie liczyłam na fajerwerki i wielkie bum. Takie niespodzianki są najwspanialsze.

Autorka zręcznie i z odpowiednim smakiem potęguje napięcie. Książka nawet w najmniejszym calu nie jest przewidywalna, praktycznie do samego końca nie miałam bladego pojęcia, jak to wszystko się skończy. Dopóki biegnę już od początku rusza z przytupem, a później na chwilkę nie zwalnia. Nie spodziewałam się otrzymać tak wspaniale, zręcznie skonstruowaną powieść. Z zapałem pochłaniałam kolejne strony i po prostu musiałam poznać zakończenie tej historii. Nie przepadam za kryminałami, ale ten jest naprawdę genialny. Bardzo lekki i przyjemny w odbiorze, z sensem i wyrazistymi bohaterami. Z miejsca polubiłam Casey, a przecież jeśli wierzyć policji, niezłe z niej ziółko. Terri jednakże tak zręcznie operuję całą akcją, że główna osobistość wcale nie jest bezbarwna, skazana na porażkę, czy jednoznaczne określenie. 

Jeśli lubicie książki, które faktycznie mają akcję, które się nie dłużą, które czyta się błyskawicznie, to Dopóki biegnę będzie dla was idealną propozycją. Musicie mieć jednak na uwadze, że powieść niesamowicie wciąga i nie będziecie się nią delektować zbyt długo. Autorka posługuje się językiem prostym i zrozumiałym. Fajnie się to wszystko czyta, ja nie miałam żadnych problemów z odbiorem dzieła, nie gubiłam się w wątkach, nazwiskach bohaterów itp. Także nie pozostaje mi nic innego, jak gorąco polecić niniejszą powieść. Po lekturze dajcie koniecznie znać, czy przypadła wam do gustu.

                                                                                                             

Znalezione obrazy dla zapytania terri blackstock dopóki biegnę

Tytuł: Dopóki biegnę...
Cykl/Seria: Dopóki biegnę t#1
Autor: Terri Blackstock
Wydawnictwo: Dreams
Oprawa: miękka
Liczba stron: 320
Cena okładkowa: 37 zł
Premiera: marzec 2018
Podobny obraz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz