niedziela, 29 lipca 2018

Ciasta i desery. Gotowanie krok po kroku - Marianne Magnier-Moreno

Kucharzenie z pewnością nie jest moją mocną stroną, ale od czasu do czasu staram się czymś zaskoczyć rodzinę i przyznam się wam, bez chwalenia, że całkiem nieźle mi to wychodzi. Jakiś rok temu nie potrafiłam przygotować najprostszego blatu biszkoptowego, zwykłych, kruchych ciastek, a dziś tworzę już całkiem ładne i co najważniejsze, smaczne wypieki. Z gotowaniem bywa różnie, ale też tragedii większej nie ma. Wszyscy żyją :) Dziś chciałam wam zaprezentować książkę, która przyda się każdej początkującej pani domu. 


Jak sami pewnie doskonale wiecie, a już z pewnością panie, książek kucharskich mamy na rynku wydawniczym mnóstwo. Jednak według mnie nie każda spełnia swoje zadanie i nie każda sprawdza się w praktyce. Bo są książki kucharskie bez zdjęć, których totalnie nie rozumiem i staram się unikać jak ognia. Ja muszę widzieć jak dana potrawa ma wyglądać, by czymś się inspirować i by dążyć do ideału. Gotowanie i pieczenie na ślepo, bez zdjęcia potrawy, to zdecydowanie nie moja bajka. W publikacji od wydawnictwa RM Ciasta i desery. Gotowanie krok po kroku są oczywiście zdjęcia, a właściwie jest ich tutaj cała masa. Co ważne, są to barwne, przykuwające wzrok fotki. Każdy przepis, każda czynność którą musimy wykonać, została odwzorowana na zdjęciach. Coś takiego spotyka się rzadko, wiele wydawców zapomina o tak zwykłym "dodatku".

 Książka została podzielona na pięć rozdziałów dotyczący różnych słodkości. Są więc kremy i sosy, proste ciasta, ciasta różne, ciasteczka i tarty. U mnie prym wiodą ciasteczka i z tej książki przetestowałam już wszystkie przepisy z grupy czwartej. Wiecie co? Nie poniosłam żadnej porażki, wszystko udało się wyśmienicie. Także nie ma co się bać i zamykać na nowości. Warto podnosić sobie poprzeczkę i tak jak wspominałam na samym początku, nie zrażać się drobnymi niepowodzeniami. Wszak zgodnie ze starym powiedzeniem - nie od razu Rzym zbudowano!

Książkę Ciasta i desery. Gotowanie krok po kroku polecam szczególnie początkującym gospodyniom domowym. Znajdą w niej mnóstwo inspiracji na proste, a przede wszystkim smaczne słodkości. Jestem przekonana, że z pomocą takiej publikacji, zachwycicie rodzinę i znajomych. Do dzieła!

                                                                                                        

 Znalezione obrazy dla zapytania ciasta i desery krok po kroku marianne magnier-moreno

Tytuł: Ciasta i desery. Gotowanie krok po kroku
Autor: Marianne Magnier-Moreno
Wydawnictwo: RM
Oprawa: miękka
Liczba stron: 192
Cena okładkowa: 29.90 zł

Znalezione obrazy dla zapytania rm wydawnictwo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz