czwartek, 23 listopada 2017

Murder Park. Park morderców - Jonas Winner [przedpremierowo]

Matko, mam ostatnio jakiegoś fioła na punkcie thrillerów. W kolejce czekają jeszcze dwa, które wczoraj przytargałam z biblioteki. Dziś chciałam wam pokazać wspaniałą książkę, należącą właśnie do tego gatunku literackiego. Już 30 listopada, nakładem wydawnictwa Initium, na rynku wydawniczym pojawi się Murder Park autorstwa Jonasa Winnera. Po jego fantastycznej Celi, nie mogłam się oprzeć i nie sięgnąć po kolejną nowość. 


Zodiac Island było kiedyś uroczym zakątkiem na kuli ziemskiej. Na tejże wyspie znajdował się nawet park rozrywki, chętnie odwiedzany przez całe rodziny. Po trzech zabójstwach, miejsce to zostało opuszczone. Nie na zawsze... Mija bowiem dwadzieścia lat od tragicznych wydarzeń i na Zodiac Island znów coś zaczyna się dziać. Stworzono tutaj teraz swego rodzaju muzeum morderców i wybrano nową nazwę - Park morderców.
Na wyspie najpierw pojawiają się ludzie ściśle związani z mediami. Kiedyś odwiedzili to miejsce, a były to czasy, gdy park rozrywki rozbrzmiewał śmiechem zadowolonych dzieci. Teraz w Parku morderców będą mogli spędzić cały weekend. Jednak kiedy prom odpływa, nowo przybyli nie są zadowoleni. Jak najszybciej pragną zwiać z parku, ponieważ chodzą słuchy, że morderca wciąż grasuje na wolności.

Kochani, ja autentycznie byłam przerażona podczas czytania Murder Park. Dawno nie bałam się tak bardzo, a jednocześnie miałam ogromną ochotę na dalsze poznawanie powieści. Nie potrafiłam oderwać się od przedstawionej tutaj historii, ciągle zmagałam się z jakimś wewnętrznym niepokojem... O bohaterów głównie. Nie miałam bladego pojęcia, jak zakończy się ta cała szalona sytuacja. Thriller oczywiście nie należy do przewidywalnych, czego tak bardzo się obawiałam. Miejscami aż wrażeń mamy zbyt dużo, ale to bardzo dobrze. O nudzie nawet nie pomyślałam. Książka wzbudziła we mnie mnóstwo różnorodnych emocji. Strach, zaciekawienie - głównie.

 Moja wyobraźnia pracowała jak szalona. Umysł podsuwał różne scenariusze, ale to Jonas Winner rządził i on odpowiadał za wymyślanie tego wszystkiego ;) Autor po raz kolejny zafundował mi rewelacyjną lekturę, która zapada w pamięć i jest godna polecenia. Murder Park to gratka dla fanów thrillerów psychologicznych. Akcja jest odpowiednio skonstruowana, bohaterzy nakreśleni w sposób idealny. Charakterni i różnorodni. Każdy ma tutaj coś do powiedzenia i nie pozwala się zepchnąć na boczne tory. Winner wykonał kawał dobrej roboty. Swoją kolejną książką tylko podkreślił, że potrafi tworzyć pasjonujące, porywające historie. Brawa, gromkie brawa proszę państwa! 

 Murder Park, mroczny, wstrząsający thriller, to pozycja literacka dla ludzi o mocnych nerwach. Jeśli lubicie takie książki, jeśli macie ochotę na coś cięższego, bez grama banału, to niniejsze czytadło będzie dla was idealną propozycją. Warto zwrócić uwagę również na Celę tego samego autora. Ostra jazda i maksimum wrażeń macie jakby zagwarantowane :)

                                                                   

 Znalezione obrazy dla zapytania murder park jonas winner

Tytuł: Murder Park. Park morderców
Autor: Jonas Winner
Wydawnictwo: Initium
Oprawa: miękka 
Liczba stron: 480
Cena okładkowa: -
Premiera: 30.11.2017

Za egzemplarz dziękuję agencji AiM Media

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz