niedziela, 12 listopada 2017

Cel - Elle Kennedy

Jeśli lubicie, znacie, czekaliście na kolejną książkę Elle Kennedy, to pewnie wiecie, że Cel pojawił się w księgarniach już w końcówce października. Ja byłam bardzo ciekawa kolejnej części należącej do serii Off-Campus. To już czwarty tom! Zleciało niesamowicie, ale autorka nie spoczywa na laurach i ciągle nas zaskakuje. Układ, Błąd i Podbój były fantastyczne, więc nie mogłam się oprzeć i przejść obojętnie obok Celu



Sabrina James ma już pomysł na siebie i dokładnie zaplanowaną przyszłość. Chce studiować na Harvardzie, by następnie zostać prawnikiem. Marzy o dobrze płatnej pracy i wie, że z pewnością taką będzie kiedyś miała. Dziewczyna jednak nie przewidziała w swoim życiu pewnych niespodzianek. Taką niespodzianką jest John Tucker. Niesamowicie przystojny hokeista. Sabrina może nie do końca za nim szaleje, ale większość dziewczyn po prostu uwielbia Tuckera. Chłopak stopniowo zbliża się do naszej bohaterki, chociaż ona ciągle nie potrafi się przed nim otworzyć. Wydarzy się jednak coś, co wywróci życie tej dwójki do góry nogami. Czy Sabrina i John stworzą udany związek? 

Cel to książka, na którą ja czekałam z wielką niecierpliwością. Po sukcesie trzech poprzednich części, byłam pozytywnie nastawiona na nowość od Elle Kennedy. Tutaj nie mógł pojawić się gniot. Nie liczcie jednak na poezję wysokich lotów i dzieło, które zmieni wasze życie. To lekkie, przyjemne czytadło, napisane prostym, zrozumiałym, aczkolwiek nie kiczowatym językiem. Jest natomiast w tej całej historii pewien morał i... dobra, nie będę zdradzała wszystkiego. 

Po raz kolejny spotykamy bohaterów, znanych nam z poprzednich tomów. Sabrina gdzieś tam w Podboju się przewinęła, ale dopiero w Celu jesteśmy w stanie dokładnie poznać tę postać. Dziewczyna czasem strasznie mnie denerwowała, ale stopniowo udawało mi się ją zrozumieć. Odniosłam wrażenie, że strasznie bała się miłości, nie potrafiła tak szybko zrezygnować z tego, co tak sobie skrzętnie zaplanowała. Niestety, później wszystko uległo zmianie. Co z Tuckrem? Mnie ten chłopak oczarował. Ciepły, diabelnie przystojny! Aż brakuje mi słów, by go określić. Chcę takiego faceta na własność ;) 

Historię poznajemy z dwóch perspektyw, także jesteśmy w stanie w zupełności wszystko zrozumieć i dokładnie poznać głównych bohaterów. Na nudę też nie powinniśmy narzekać. W książce jest sporo ostrzejszych momentów, są wulgaryzmy. Jednak Elle Kennedy umie nad tym wszystkim ładnie zapanować. Ja w Celu jestem po prostu zakochana. Powieści nie mogę wam nie polecić ;)

                                                                              
  
Tytuł: Cel
Cykl/Seria: Off-Campus #4
Autor: Elle Kennedy
Wydawnictwo: ZYSK I S-KA
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Liczba stron: 378
Cena okładkowa: 37.90 zł
Premiera: 23.10.2017  

 http://www.sklep.zysk.com.pl/sherlock-holmes-t-1.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz