sobota, 16 listopada 2013

Nowe szaty Miśka + chwalę się :)

Książka Anny Gras wzbudziła we mnie bardzo pozytywne emocje. Drugi tom opowiadań o Miśku recenzowałam jakiś czas temu ( klik). Wtedy prezentowałam wam starszą wersję okładki. Dziś pokazuję świeżutką oprawę, która również przypadła mi do gustu. 


Okładka nastraja świątecznie i idealnie nawiązuje do treści książki. 
Teraz jeszcze się pochwalę. A co ! :) 
Z tyłu książeczki znajduje się fragment mojej recenzji !!! Jestem podpisana imieniem i nazwiskiem, oraz nazwą bloga. Kurcze właśnie sobie patrzę na to wszystko i cieszę się niesłychanie. To dla mnie potężne wyróżnienie za co dziękuję wydawnictwu Grodkowskie, a w szczególności pani Agacie. 



Zachęcam Was do bliższego zapoznania się ze wszystkimi częściami przygód Miśka. Naprawdę warto :)


3 komentarze: