wtorek, 26 listopada 2013

Kolorowanka mini oraz taka w rozmiarze XXL :)

Jesteście ciekawi co znajduje się w tej papierowej torebeczce prezentowej ? To upominek od Bazgroszyt.pl, który otrzymałam na wrześniowym spotkaniu blogujących mam. 



Córka zadowolona z prezentu bo w środku znalazła kolorowanki. Trzeba wspomnieć że to jej ulubiona forma książeczek. Tym razem miała przyjemność ozdabiać aż 20 kart z obrazkami w rozmiarze A3 !!! Wszystko zapakowane zostało w tekturową teczkę umożliwiającą spakowanie dzieł jak na prawdziwego artystę przystało.






Elwira otrzymała karty z kucykami i strasznie jej się te urocze zwierzątka spodobały. A gdy znalazła w środku naklejki ( 24 szt.) radość była jeszcze większa. Naklejki mogą posłużyć jako wzór kolorowania, ale i jako dodatkowy ozdobnik rysunku. 


Na tych potężnych, dość twardych kartach dziecko nie tylko koloruje, ale i również uzupełnia braki w obrysach. Są to ćwiczenia grafomotoryczne przygotowujące mniejsze dzieci do nauki pisania. Moja latorośl pisać potrafi, ale nie zaszkodzi ciągle się udoskonalać :) Dzięki tak wielkiemu formatowi maluch ćwiczy nie tylko nadgarstek, ale całe ramię. W końcu by dokończyć nawet najmniejsze detale trzeba się troszkę wysilić. Często słyszałam wyznanie córki, że chciałaby być większa by móc dostać do samego górnego rogu kolorowanki. Ja byłam przeważnie obok niej by pomóc tak małemu artyście :) 



U góry każdej karty widnieje informacja co maluch powinien wykonać by poprawnie uzupełnić obrazek. 


Za taką gigantyczną kolorowankę zapłacicie 24.90 zł. a kupicie tutaj Pokażę wam jeszcze to maleństwo, które córka zabrała w ubiegłą niedzielę na wizytę do cioci. To tak by się nie nudzić kiedy dorośli gadają o sprawach niezrozumiałych dla dziecka ;) 



Mini kolorowanka z zabawnym Kolorozaurusem zmieści się wszędzie, a nudę odpędzi błyskawicznie.
Polecam z czystym sumieniem wszystkie kreatywne zeszyty od Bazgroszyt.pl. Wybór na tej stronie przeogromny. Polubcie ich profil na Facebooku tutaj. Mnie ich kolorowanki urzekły, a was ? :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz