środa, 19 października 2016

Trzy kolory wystarczą. Rysuj!

 Znalezione obrazy dla zapytania trzy kolory wystarczą rysuj

Autor: Sarah Skeate
Wydawnictwo: Insignis
Znalezione obrazy dla zapytania insignis
Oprawa: miękka
Liczba stron: 112
Cena: 39.99 zł
Premiera: 28.09.2016

Czy jesteście fanami kolorowanek dla dorosłych? Ostatnio mamy na rynku prawdziwy wysyp takich pozycji, na które ja skusiłam się wielokrotnie. Niemniej, nie wszystkie publikacje tego typu są godne uznania. Część kolorowanek po prostu szybko mnie nudzi, bo ileż można wypełniać kolorem coś, co narzucił nam z góry autor. Czasem mam ochotę zabawić się w twórcę niedorzecznych obrazków, twórcę dziwacznych kształtów, które tak naprawdę nie mają większego sensu i przesłania. Ot, lubię zasiąść przy biurku i ruszyć głową. Właśnie dla takich osób, wydawnictwo Insignis przygotowało książkę Trzy kolory wystarczą. Rysuj!

Mogę wam zdradzić w tajemnicy, że do tej książki, na samym początku, nie byłam zbyt przekonana. Uważałam, iż pozycja z pewnością niczego odkrywczego przedstawiać nie będzie. Oto kolejna kolorowanka, która zginie wśród setek innych. Zdziwiłam się bardzo w momencie, gdy po odchyleniu okładki dzieła zauważyłam coś innego... We wnętrzu książki nie znalazłam tylko miejsca do kolorowania i ozdabiania! Trzy kolory wystarczą. Rysuj! to według mnie świetny poradnik dla osób, chcących podszkolić się w rysowaniu. Czujecie się zaskoczeni? Gwarantuje wam, że będzie to zaskoczenie w pozytywnym tego słowa znaczeniu. 
Jeśli lubicie rysować, to ta książka będzie dla was idealna. Aby rozpocząć zabawę, wystarczy sięgnąć po zwykłe długopisy w kolorze niebieskim, czarnym i czerwonym. Z pewnością takie przybory macie w swoim biurku, troszkę zapomniane... Mam rację? Do takich zabaw przeważnie wykorzystujemy kredki, mazaki itp. Długopisy leżą w szafce i są zwyczajnie mało używane. Autorka książki Trzy kolory wystarczą. Rysuj!, pokazuje nam, że przy użyciu tych zwykłych przyborów można stworzyć piękne dzieła! 

W książce znajdziemy mnóstwo porad, które pomogą nam stworzyć ciekawe, niebanalne obrazy. Nauczymy się rysować wymyślne figury, cieniować. Mamy się świetnie bawić i nie myśleć o troskach dnia codziennego. Wystarczy wykorzystać swoją wyobraźnię, uzbroić się w cierpliwość i bazgrolić do woli! Jestem zachwycona pozycją autorstwa Sarah Skeate. Dzięki niej, mogę się odstresować, spędzić wolny czas w miły i przyjemny sposób. Gorąco polecam!

OCENA
5 / 5

Za egzemplarz dziękuję agencji AiM Media

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz