niedziela, 9 października 2016

Krok po kroku z Robertem Sową


Znalezione obrazy dla zapytania krok po kroku z robertem sową

Autor: Robert Sowa
Oprawa: twarda
Liczba stron: 200
Cena okładkowa: 49.90 zł
Premiera: 27.04.2016

Jestem osobą, która nie lubi przesiadywać przy garach i przyrządzać wymyślne, pracochłonne dania. Liczy się dla mnie przede wszystkim smak i szybkość przygotowywania jedzonka. Jestem posiadaczką sporej ilości książek kulinarnych do których z największą przyjemnością zaglądam. Cóż, nie zostałam obdarzona wielkim talentem gastronomicznym, więc muszę korzystać z czyichś przepisów :) Tym razem wybór padł na osobę Roberta Sowy. Tego Pana pewnie kojarzycie. Sama z chęcią oglądam program Mój przepis na, gdzie Robert Sowa przedstawia swoje dania. Dlatego też jego książka Krok po kroku po prostu musiała znaleźć się w mojej biblioteczce.

Wydawnictwo wykonało kawał dobrej roboty. Książka jest znakomitą ozdobą kuchni, prezentuje się rewelacyjnie. Twarda oprawa, śliskie strony oraz pewne udogodnienie... książka nie zamyka się po otwarciu. To wszystko sprawia, że gotowanie z pomocą tego dzieła jest naprawdę przyjemne. I nawet jeśli nie lubicie siedzieć przy garach, niniejsza pozycja was do tego zachęci.

W książce znajdziemy mnóstwo przepisów, które są całkiem proste w przygotowaniu. Oczywiście są i receptury bardziej skomplikowane, aczkolwiek w dziele Krok po kroku z Robertem Sową każdy wyszpera coś dla siebie. Piękne zdjęcia i przepisy z fotkami dokumentującymi poszczególne etapy przygotowania dania, będą dla początkujących sporym udogodnieniem. Przepisy ułożono w kolejności alfabetycznej.




Miałam już okazję przyrządzić sałatkę ze śledziem i gruszką, pierogi ze szpinakiem i kurkami, ale to oczywiście tylko początek mojej przygody z książką Krok po kroku z Robertem Sową. Przede mną jeszcze mnóstwo innych dań, które może nie będą idealne, ale w jakiś sposób zbliżone do oryginału :)

OCENA
5 / 5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz