poniedziałek, 28 marca 2016

Twoja niezwykła podróż. 100 najpiękniejszych miejsc na świecie - kolorowanka [przedpremierowo]


Autor: Lonely Planet
Wydawnictwo: SQN
Oprawa: miękka
Liczba stron: 128
Cena okładkowa: 26.90 zł
Premiera: 30.03.2016
Polubiłam kolorowanki dla dorosłych. Tym razem miałam okazję ozdobić strony kolorowanki od wydawnictwa SQN. Książka będzie miała swą premierę już w środę, więc musicie koniecznie zaopatrzyć się w swój egzemplarz. Dlaczego? Ponieważ taka kolorowanka jest wspaniałą rozrywką i formą relaksu. Nie ma dla mnie nic lepszego od malowania poszczególnych wzorów, które w tej książce po prostu zachwycają. 



Do pokolorowania mamy aż 100 obrazków przedstawiających różne miejsca, zabytki świata. Nie miałam i nadal nie mam okazji podróżować poza granice naszego kraju, więc tym większą radość czerpałam podczas malowania. Mogłam nie ruszając się z fotela, dzierżąc barwne kredki w dłoni, zwiedzać poszczególne zakątki ziemskiego globu. 

Gdy tylko otrzymałam swój egzemplarz kolorowanki, szybko zabrałam się za wypełnianie stron kolorami. Muszę przyznać, że w tym przypadku nie ma żadnych zasad odnośnie malowania. Ozdabiamy obrazki według własnego gustu, chociaż trzeba też wytężyć wzrok aby odnaleźć wszystkie szczegóły. Pierwsze próby poczyniłam na stronie z wizerunkiem papugi. Troszkę poszalałam z barwami, ale o to w tym wszystkim chodzi...



I dzieci nie pozostały wobec takiej książeczki zupełnie obojętne. Wspólnie ukończyliśmy niejedno dzieło, a dobry humor dopisywał nam podczas całej pracy. Oczywiście naszym wypocinom daleko do ideału, staramy się jednak aby nie narobić wstydu mojemu wujkowi - zawodowemu malarzowi ;) Myślę, że jak tylko nas odwiedzi, poratuje opakowaniem profesjonalnych kredek.

Minusem książki, na który da się przymknąć oko, jest brak możliwości malowania po papierze grubszymi mazakami. Mocniejszy nacisk flamastra sprawia, że na odwrocie pojawiają się plamy, psujące jednocześnie kolejny, nadrukowany kontur, gotowy do malowania. Dlatego też czekamy z tak wielką niecierpliwością na kredki od wujaszka, gdyż zawsze to o wiele fajniej móc pobawić się w profesjonalnego malarza. Być może i w moich dzieciach obudzi się niespodziewanie artystyczna dusza... Dla mnie taka kolorowanka jest wspaniałą odskocznią od codziennych trosk, problemów... To lepsze niż oglądanie seriali ;) 

OCENA
5 / 5

Książkę kupicie tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz