wtorek, 8 marca 2016

Puzzle Pojazdy

Uwielbiam układać puzzle. Już jako dziecko czerpałam ogromną radość z tych maleńkich, barwnych kawałeczków, które po umiejscowieniu na swoim miejscu, tworzyły ciekawy obraz. Dlatego też z przyjemnością poznałam serię puzzli Pojazdy. To autorska kolekcja Jacka Boneckiego, która ukazała się nakładem Edipresse Książki


Kolekcję tworzy pięć zdjęć pojazdów. Ciężarówka, motocykl, quad, polaris i raptor - to właśnie te maszyny musimy ułożyć. Puzzle ukazały się na rynku 17 lutego, a kupicie je np. w Empiku. 

Ja miałam okazję otrzymać dwie paczuszki puzzli z wizerunkiem motocykla oraz polarisa. Każde opakowanie zawiera aż 500 elementów! To całkiem sporo, ale my daliśmy radę. Ileż frajdy sprawiła nam taka zabawa. 




Tutaj efekt naszej pracy...



Puzzle Jacka Boneckiego nie należą do najłatwiejszych. Obrazki mają bardzo wyraziste kolory, wszystko wygląda bardzo realnie i dlatego układanka zajmuje spoooro czasu. 


Nie od dziś wiadomo, że układanie puzzli poprawia pamięć i koncentrację. Uczy też cierpliwości, której co tu dużo ukrywać, w dzisiejszych czasach wielu ludziom brakuje. To znakomita rozrywka nie tylko dla dzieci, ale i dorosłych. 

Wzory puzzli przypadły mi do gustu i będę chyba zmuszona do zaopatrzenia się w pozostałe egzemplarze. Galerie pięciu pojazdów wyglądają fenomenalnie, więc tym większa radość po ułożeniu wszystkich części. Autorowi udało się uchwycić maszyny w pędzie, a także otaczający je krajobraz. Niektóre zdjęcia pochodzą z Polski, ale i z innych regionów świata: Egipt, Argentyna. Oczywiście mamy w domu kilka pudełek puzzli, ale przedstawiają one zwykle jakieś oklepane widoczki albo bohaterów kreskówek. Tutaj spotkałam się z czymś niebanalnym, niezwykle ciekawym... Takim puzzlom mówię zdecydowanie: TAK!

Dodatkowo, mamy możliwość uzyskania dodatkowych materiałów, (zdjęć, filmów) dzięki aplikacji Tap2C. Edipresse Książki korzysta z Tap2C w swoich projektach, za co jestem im szczerze wdzięczna. 

Puzzle Pojazdy Jacka Boneckiego, to znakomita forma mądrej rozrywki dla całej rodziny. Nudne dni i wieczory z takimi układankami, będą wypełnione dobrą zabawą, a także satysfakcją płynącą po umiejscowieniu na swoim miejscu każdego małego elementu. Format układanki: 480 x 340

OCENA
5 / 5

2 komentarze:

  1. Ciekawy artykuł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Takich puzzli jeszcze nie mieliśmy z dziećmi okazji układać, ale zapowiadają się naprawdę fajnie. Ja jestem zdania, ze świetne puzzle również mają w https://modino.pl/puzzle-1500-elementow i tak dużo elementów pozwoli nam bawić się przez długo czas.

    OdpowiedzUsuń