Przejdź do głównej zawartości

Crazy Drawings.



Format: A4
Oprawa: twarda
Liczba stron: 25
Cena: 24.99 zł do kupienia tutaj
Od momentu kiedy światło dzienne ujrzały te kolorowanki, zapragnęłam je mieć. Może to dziecinne i nieodpowiednie dla kobiet w moim wieku. Kto by mógł pomyśleć, że ja, osoba dorosła, zostanę dosłownie urzeczona taką niewielką książeczką i stracę dla niej głowę. Kolorować zwykle lubią dzieci, a dorosłym jednak takie zajęcie nie pasuje. Nic bardziej mylnego, ponieważ kolorowanki Crazy Drawings są przeznaczone właśnie dla osób dojrzałych, a nie biegających w stronę szkoły z plecakiem na plecach :)



Kolorowanki otrzymujemy w formie książeczki o formacie A4, spiętej na szczycie rolką. Dzięki takiemu udogodnieniu, nie trzeba zaginać interesującej nas w danym momencie strony. Wygodnie ozdabia się poszczególne obrazki, ponieważ nic nie uwiera w dłoń ;) Papier z którego wykonano kartki kolorowanki mile mnie zaskoczył. Nawet gdy do malowania używam pisaków, kolory nie przebijają na drugą stronę, tworząc nieestetyczne kleksy. Artykuły piśmiennicze: kredki różnego typu, długopisy, flamastry, dosłownie suną po stronie, dając idealny efekt. 




Kolorowanki Crazy Drawings, to nie zwykłe kolorowanki, gdzie do wypełnienia kolorem otrzymywaliśmy wielkie, puste, białe elementy. Tutaj jest tego tysiące, dla niektórych wzorków trzeba mocno wysilić wzrok i to jest najfajniejsze :) Taka rozrywka mnie relaksuje, pozwala oderwać się od codzienności, od natłoku ponurych myśli i pamiętaniu o problemach. Podczas kolorowania czuję dziwny spokój, więc terapię antystresową przy pomocy Crazy Drawings, mogę uznać za udaną. To idealna rozrywka na długie, jesienne i zimowe wieczory. Odpowiedni format książeczki pozwala na zabranie jej do pracy, czy na wykłady, by tam zapomnieć o nudzie i ogarniającej senności :)
Crazy Drawings mają swój profil na Facebooku tutaj, gdzie często organizowane są świetne konkursy. 

OCENA
5 / 5

Komentarze

  1. Ojjj też bym chętnie pokolorowała Crazy Drawings :) Zapraszam na mojego bloga: http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Sama się prosiła [przedpremierowo]

Tytuł:Sama się prosiła Autor: Louise O'Neill Wydawnictwo:Feeria Young Oprawa: miękka Liczba stron: 344 Cena okładkowa: 34.90 zł Premiera: 11.01.2017 Gdy tylko ujrzałam książkę Sama się prosiła w zapowiedziach wydawnictwa Feeria, w tempie natychmiastowym zapragnęłam mieć swój własny, oryginalny egzemplarz. Bardzo się ucieszyłam z możliwości przeczytania dzieła jeszcze przed premierą. Żegnając kuriera już myślałam o tym, kiedy usiądę z nową lekturą w ręku i rozpocznę przygodę z twórczością Louise O'Neill. Czy było warto czekać z tak wielką niecierpliwością na styczniową nowość Feerii Young? Myślę że tak, chociaż opinię o Sama się prosiła, hulające w internetach, są naprawdę różnorodne. Moja płynie ze szczerego serca i nie jest podszyta gramem fałszu. 
Zwijam się w kłębek i zastanawiam się, jak to wszystko zatrzymać.

Emma od zawsze była w centrum zainteresowania, każdy chciał się z nią przyjaźnić, rozmawiać, po prostu przebywać w jej towarzystwie. Jednak pewnego dnia sytuacja ulega zmiani…

Caraval. Chłopak, który smakował jak północ [przedpremierowo]

Tytuł:Caraval. Chłopak, który smakował jak północ Autor: Stephanie Garber Wydawnictwo: Znak/OMG Books Oprawa: miękka Liczba stron: 415 Cena okładkowa: 39.90 zł Premiera: 15.02.2017 
Dziś znów przybywam do was z recenzją książki, którą mogłam przeczytać jeszcze przed premierą. Jestem szczęśliwa z takiego obrotu sytuacji, bo dzieło Stephanie Garber niezwykle mnie zainteresowało. Na pojawienie się powieści w księgarniach musicie jeszcze troszkę poczekać, ale już dziś mogę wam gorąco polecić niniejszą nowość. Caraval nie przeczytałam, a dosłownie pochłonęłam w dwa wieczory po świątecznym leniuchowaniu, także lekturę mogę uznać za udaną. 

Po Telli nie został tu nawet najdrobniejszy ślad.
- Gdzie moja siostra?

 Scarlett od dziecka marzy o udziale w grze. Nie jest to zwykła zabawa, a możliwość spełnienia jednego życzenia uczestnika. Zasady określa tajemnicza osobistość - Legenda. To on dyktuje wszystkie warunki, chociaż nie wiadomo jak wygląda... Ma jednak w garści wszystkich i wszystko, jest obdarzon…

W ogień

Tytuł: W ogień Cykl / Seria: Kontrakt t.1 Autor: Ewa Seno Wydawnictwo:Feeria Young Oprawa: miękka Liczba stron: 344 Cena okładkowa: 34.90 zł Premiera: 07.07.2016 Kiedy tylko dostrzegłam książkę w zapowiedziach wiedziałam, że koniecznie muszę ją przeczytać. Miałam pełną świadomość tego, iż będzie to powieść dla młodzieży, jednak ja, jak wspominałam wam ostatnio, ubóstwiam taką tematykę i lekkość płynącą podczas czytania dzieł przeznaczonych dla nastolatków. Nie twierdzę naturalnie, że sto procent książek dla młodzieży nie ma głębszego sensu :) W sumie czułam jakąś wewnętrzną pewność o wysokiej jakości nowości W ogień. Znam styl autorki, ponieważ czytałam trylogię Antilia, która mocno przypadła mi do gustu.  Czy książka W ogień przypadkiem mnie nie rozczarowała, czy była potwierdzeniem wspaniałego pióra Ewy Seno? O tym w dalszej części recenzji.
- Nie chcę być bladym cieniem człowieka - powiedziałam, czując pod powiekami palące łzy.
Emily jest przykładem dziewczyny dla której wystrzałowe ciuchy i …