wtorek, 14 sierpnia 2018

Super Laska. Skończ z dietetyczną recydywą! - Anna Gruszczyńska

Lato trwa. Niby już za późno na wakacyjne zmiany swego wyglądu, przynajmniej w moim przypadku, ale warto pomyśleć o przeszłości i nie stawać w miejscu. Wszak życie mamy tylko jedno i to, jak je przeżyjemy, zależy tylko i wyłącznie od nas. Nie od koleżanki, męża, rodziców itp. To my mamy wpływ na siebie i to w nas samych musi urodzić się ta chęć do wprowadzenia zmian. Ja od kilku lat zmagam się z nadprogramowymi kilogramami, których jest naprawdę sporo. Przetestowałam już mnóstwo cudownych diet, specyfików, ale jakoś sukcesu nie widziałam. Do momentu aż w moje ręce wpadła książka Anny Gruszczyńskiej Super Laska


Książka ta miała swą premierę na początku sierpnia, a za jej wydanie jest odpowiedzialne wydawnictwo SQN. Zdradzę wam, bez bicia i cienia zmyślania, że nie jestem fanką poradników, ani też książek dotyczących zdrowego odżywiania. Po prostu takim publikacjom nie jestem w stanie zaufać. Mnie nie jest tak łatwo przekonać, namówić do czegoś. Ot, taki ze mnie twardziel i uparciuch. Dlaczego więc sięgnęłam po Super Laskę? Bo do książki przekonała mnie okładka. Tak, może to i płytkie, ale prawdziwe. Według obwoluty mam skończyć z dietetyczną recydywą i to jak najbardziej mi odpowiada!

Super Laska to nie zwykły poradnik, przepełniony do granic możliwości złotymi radami na temat tego, jak schudnąć w tydzień, dwa, miesiąc. Anna Gruszczyńska uświadamia czytelnikowi, że odchudzanie wcale nie jest tak wspaniałym rozwiązaniem. Oczywiście nie namawia nas do obżerania się na potęgę chipsami, słodyczami. Nie zachęca również do tego, by akceptować siebie i nie wprowadzać do swego życia żadnych zmian. Nie, nie tędy droga. Autorka pokazuje odbiorcy w jak prosty, przyjemny sposób, z uśmiechem na ustach, radością w duszy, przebrnąć przez proces prowadzący do zrzucenia nadprogramowych kilogramów. Można? Jak najbardziej!

To, co nieziemsko mi się spodobało, dotyczy kwestii technicznych. Ilustracje Angeliki Szczepaniak umilają czytanie, w książce znalazło się też bardzo dużo miejsca na własne bazgroły itp. Bardzo przyjemnie rozwiązano podział na rozdziały. Ogólnie rzecz ujmując, książka Super Laska przykuwa uwagę, zachęca do zerknięcia, głębszego poznania i czytania z pełnym zaangażowaniem. To niebanalna, oryginalna pozycja literacka na naszym rynku wydawniczym. Tak różna od znanych mi bliżej poradników o odchudzaniu. Tutaj Anna Gruszczyńska nie ma na celu pouczać, nakazywać. Ona pokazuje tylko dobrą, właściwą drogę. 

                                                                                             

Znalezione obrazy dla zapytania super laska. skończ z dietetyczną recydywą!

Tytuł: Super Laska. Skończ z dietetyczną recydywą
Autor: Anna Gruszczyńska
Wydawnictwo: SQN
Oprawa: miękka
Liczba stron: 226
Cena okładkowa: 32.99 zł
Premiera: 01.08.2018

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz