wtorek, 9 lutego 2016

1000x połącz kropki. Zwierzęta

DTD_Animals_PL_cover_front

Autor: Thomas Pavitte
Wydawnictwo: Insignis
Oprawa: miękka
Liczba stron: 48
Wymiary: 270x370 mm
Cena: 39.90 zł
Premiera: 13.01.2016
Będąc uczennicą podstawówki, uwielbiałam zadania polegające na łączeniu kropek. Sprawiały mi mnóstwo frajdy i radziłam sobie z tymi drobnymi punkcikami całkiem nieźle :) Teraz z zazdrością podglądałam dzieci przy wykonywaniu tych samych poleceń w szkolnych książkach. Cóż, lata dziecięce dawno minęły, ale ja ciągle pragnęłam pobawić się w ten sposób, chociaż od czasu do czasu. Dlatego też nowość od wydawnictwa Insignis ucieszyła mnie w tak dużym stopniu. Gdy tylko dowiedziałam się, że planowane jest wydanie książeczek 1000x połącz kropki wiedziałam, iż przynajmniej jeden egzemplarz muszę zdobyć. I tak do moich rąk trafiły Zwierzęta. Wydawnictwo ma w swej ofercie jeszcze Arcydzieła, lecz ja, kochająca "braci mniejszych", zdecydowałam się na wspominaną wcześniej pozycję. 


Nie ukrywam, że ta liczba kropek do połączenia troszkę mnie przeraziła. W końcu zadania postawione w książce od wydawnictwa Insignis, różnią się znacznie od tych, umieszczonych w szkolnych podręcznikach. Jednak już przy wypełnianiu pierwszej strony, moja radość z nowej rozrywki sięgnęła zenitu. Polubiłam łączenie kropek nawet w takiej ilości :) Wystarczy zaopatrzyć się w dobry mazak czy długopis i wytężyć wzrok. Z niepozornych kresek, gdzieś po upływie godziny, powstanie prawdziwy obraz wybranego zwierzaka... 


Po połączeniu wszystkich kropek, warto podziwiać powstałe dzieło z pewnej odległości. Wtedy widzimy jakie jest wspaniałe :) Nie przejmujcie się drobnymi pomyłkami albo nierównymi kreskami. Wszak nawet najsławniejszym malarzom zdarzały się wpadki prawda? Liczy się dobra zabawa i humor, których podczas uzupełniania egzemplarza 1000x połącz kropki nie brakuje. 

Mamy tutaj do czynienia z dużym formatem książki. Strony da się też wyrywać, bez konieczności wycinania. W związku z tym, skończony obrazek można powiesić, a nawet komuś podarować. Kartki są odpowiednio sztywne, nie przemakają pod działaniem grubszego mazaka, także z łączenia kropek czerpiemy tylko wielką przyjemność. Zabawa wciągnęła mnie na całego. Nawet mąż sięgnął po książkę i z uporem maniaka, miał zamiar prześcignąć swą żonę w doskonałym i bardzo precyzyjnym wykończeniu obrazka :) 

Jeśli chociaż na chwilę chcecie się oderwać od trosk dnia codziennego, sięgnijcie po książkę 1000x połącz kropki. Zwierzęta. Potraktujcie ją z przymrużeniem oka, a jednocześnie bawcie się wspaniale. Kropki są "the best" :) 

OCENA
5 / 5

Za egzemplarz dziękuję agencji AiM Media

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz