poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Marzenia się spełniają.

marzenia.JPG

Autor: Wojciech Szlęzak
Liczba stron: 240
Wydawnictwo: Szara Godzina
szara_godzina_wydawnictwo2.jpg

Cena: 29,90 zł
Nie znam ludzi, którzy nie posiadają marzeń. Każdy gdzieś w głębi serca chowa swoje pragnienia do których dąży. I chociaż wiemy,  że nie zawsze sukces będzie pewny to i tak ze wszystkich sił dążymy do osiągnięcia tego, co zaplanowaliśmy. Wierzcie mi lub nie, ale miałam negatywne nastawienie do tej książki. Okładka kojarzyła mi się z tanim romansem.Może to dlatego, że lubię wszystko to co sprawdzone i boję się nowości...Kiedy jednak przeczytałam dwie pierwsze kartki książki, wiedziałam że obawy i negatywne przekonanie to był mój błąd... wielki błąd.,,Wietrzne marzenia,, to historia dwudziestoletniego Przemka Sikory. Człowieka, który usiłuje znaleźć pracę w naszym kraju. Chłopak ma swoją paczkę znajomych, którzy czasem wpędzą go w kłopoty, ale mimo to skoczy za nimi nawet w ogień. To opowieść o naszych, rodzimych realiach. Czasem zabawnych, czasem żałosnych, a czasem przepełnionym złością i smutkiem... Bo sami przyznajcie, czy nie denerwowalibyście się na wszystko wokół, gdy idąc po swą pierwszą wypłatę spotkalibyście się z zamknięciem firmy ,od której mamy dostać pieniądze ? Albo wyjeżdżając za granicę stać się ofiarą pożaru ? Jednak Przemek mimo wielu przeciwności losu ma swoje marzenie... chce zrobić sobie kurs pilotażu. Wierzy że dobrnie do tego celu i dlatego ima się różnych prac by tylko zdobyć parę groszy. Książka ta, to opowieść o pokonywaniu swych słabości, lęków i uprzedzeń. To znakomita pozycja literacka nie tylko dla młodych czytelników, ale i dla tych starszych którzy przecież też o czymś marzą :) W książce razem z Przemkiem traficie m.in do wsi gdzie chytry gospodarz będzie chciał wyswatać swoją córkę :) Albo przespacerujecie się ulicami w przebraniu Gucia :) 
Pan Wojciech stworzył fascynujące dzieło pełne zabawnych, mądrych i skłaniających do myślenia przygód Przemka. Całość została napisana przystępnym i takim ,,lekkim,, językiem. Dzięki temu książkę czyta się szybko i aż przepełni Was żal gdy znajdziecie się na ostatniej stronie. ,,I to już koniec ? ,, Zapytacie... Panie Wojtku niech pan stworzy dalszą część książki :) Ja jestem nią zachwycona. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz