poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Kwiatki z bajki.

Tytuł: Kwiatki z bajki
Autor: Bronisława Ostrowska
Ilustracje: Sylwia Kaczmarska
Wydawnictwo : ZYSK I S-KA
Liczba stron: 24
Cena: 7 zł

Uwielbiam kwiaty, a więc sama poczytałam z wielką przyjemnością wierszyki pani Bronisławy. Książki tej autorki nie są mi obce, ale niestety wiersza o niezapominajkach nie znałam. Cóż, nie to pokolenie... :)
Na dwudziestu czterech kartach książki odnajdziemy znakomite utwory o kwiatach i drzewach. Nie można także nie ukazać i nie pochwalić wspaniałych, unikalnych ilustracji. W tym momencie pokornie chylę czoło przed panią Sylwią :) 
W książce mamy osiem wierszyków. O kwiatach :
- Niezapominajki
- Bławatki 
- Bez 
- Makówka
O drzewach i krzewinkach:
- Wiśnia
- Jagody
- Orzechy
A nawet o grzybkach :)
Takie wierszyki na pewno zapadną w pamięć niejednego dziecka, a może i nawet obudzą zamiłowanie do roślin ? Kto wie :) Mój maluch już zaczyna cytować mi fragmenty wiersza o grzybkach, bo chyba ten najbardziej mu się spodobał. W sumie nie można nie pokochać dzieł tej autorki. Dodatkowo ilustracje wyglądają tak, jakby przed chwileczką zostały naszkicowane na kartach książki...
Gorąco polecam i zachęcam do zakupu takiej książeczki dla swoich pociech.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz