środa, 8 czerwca 2016

Małe księżniczki. Moje pierwsze naklejanki


Autor: Tamara Michałowska
Wydawnictwo: Siedmioróg
Oprawa: miękka
Liczba stron: 16
Cena: 9.99 zł
Jestem przekonana, że większość małych dziewczynek lubi książeczki o księżniczkach. Sama z własnego doświadczenia wiem, iż tego typu pozycje cieszą się uznaniem w gronie młodych czytelniczek. Moja córka też nie odstaje od tej grupy i z chęcią sięga po historie, kolorowanki z księżniczkami. Tym razem mogła pobawić się w troszkę inny sposób... Naklejać uwielbia, więc pozycja autorstwa Tamary Michałowskiej, wzbudziła ogrom pozytywnych emocji - nawet w moim przypadku ;) Kto z nas nie chcę przez chwilę pobyć dzieckiem?!

Książeczka nie jest specjalnie gruba, ale mieści w sobie mnóstwo okazji do wspaniałej zabawy. Strony są śliskie, niezwykle barwne i wywołujące szeroki uśmiech na twarzy. Dodatkowo, we wnętrzu znajdują się cztery kartki z naklejkami, które dziecko musi przykleić w odpowiednim miejscu. To naklejki wielokrotnego użytku. 

W książce zachwyciły mnie bajkowe ilustracje. Dostrzec można między innymi przygotowania księżniczek na bal, spacer konny po parku itp. To moje dziecko lubi najbardziej, więc pozycja wydawnictwa Siedmioróg do dziś cieszy się u nas wielką popularnością. To nic że wszystko już wyklejone. Wszak nadal można snuć opowiastki związane z obrazkami, przeglądać książkę i marzyć o księciu na białym koniu :)

Małe księżniczki z pewnością spodobają się małej dziewczynce. Córka po przyjściu ze szkoły często sięga po niniejszy egzemplarz, chociaż tak jak wspominałam, wszystkie naklejki znalazły swoje miejsce. Myślę, że w najbliższym czasie wypełnimy naszą biblioteczkę podobnymi książeczkami. A może i chłopcy znajdą coś dla siebie?


OCENA
5 / 5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz