niedziela, 8 grudnia 2013

Kwiaty i bukiety z bibuły.

Autor: Agnieszka Bojrakowska - Przeniosło
Wydawnictwo: RM
Oprawa: miękka
Liczba stron: 80
Cena okładkowa: 29.90 zł 
Jeśli czujecie się znudzone długimi wieczorami, polecam zacząć tworzyć kwiaty z bibuły. Pamiętam jak moja babcia robiła z tego materiału różnorodne roślinki, które były przedmiotem wywołującym "ochy i achy" wśród gości. Ja nie posiadam talentu do tworzenia wymyślnych bukietów, ale oczywiście udało mi się przerobić prawie wszystkie propozycje pokazane w książce. Prawie bo słonecznik ze mną wygrał ;) Przy każdym kwiatku znajdziecie spis materiałów potrzebnych do jego wykonania. Są to rzeczy niewyszukane i każda z was z pewnością ma je w swych zasobach. Ja musiałam dokupić troszkę kolorowej bibuły bo wiadomo, że dzieciaki wszystko wykorzystają. Poza tym nie było żadnych problemów z materiałami do tworzenia kwiatuszków. 


Poszczególne etapy tworzenia kwiatu są dokładnie zilustrowane i opisane. Barwne obrazki ukazujące końcowy efekt zachęcają do sprawdzenia się ;) 




Na końcu książki znajdują się szablony ułatwiające wykonanie danej roślinki. 


A tutaj mój skromniutki aster. Brakło mi żółtej bibuły więc środeczek stał się zielony ;) 


Takie tworzenie z bibuły jest świetną rozrywką do której można zaangażować całą rodzinę. Przeglądając książkę znalazłam w niej wspaniale wyglądające bukieciki bibułowych kwiatów, idealne nawet na prezent. Stworzonymi dziełami można ozdobić mieszkanie, a na świątecznym stole wszystko będzie się prezentować znakomicie. Obecnie troszkę zapomniana w moim domu forma rękodzieła zyskała świeżość dzięki książce "Kwiaty i bukiety z bibuły". Mam nadzieję, że powstanie dalsza część tej pozycji, ukazująca poszczególne fazy wykonywania innych roślin. Czekam z niecierpliwością, a was zachęcam do zabaw z bibułą :) 

OCENA
5 / 5 

1 komentarz: