środa, 18 września 2019

Terminarz wyjątkowej dziewczyny / 365 stron życia

Dawno czegoś takiego na blogu u mnie nie było, więc postanowiłam wam zaprezentować taką nowość, ale i postaram się was zainspirować. W dzisiejszym wpisie chciałam wam przedstawić dwa kalendarze od wydawnictwa Jedność, które mnie zauroczyły już przy pierwszym rzucie oka na każdy z tych egzemplarzy. Zacznę może od kalendarza, który będzie idealny dla młodych dziewcząt - oczywiście nie tylko. 

Terminarz nastolatki mix MAXI 
Liczba stron: 320
Oprawa: twarda

Z czterech dostępnych kolorków, mnie trafił się chyba najpiękniejszy. Każdy kalendarz posiada metaliczną oprawę, która przepięknie połyskuje w świetle naturalnym i sztucznym. Mamy do wyboru barwę różową, turkusową, srebrną i żółty groszek. Myślę, że każda dziewczyna wybierze dla siebie odpowiedni. Mój srebrny terminarz, przyciąga wzrok wielu obserwatorów, wzbudza podziw. Co tu dużo ukrywać, kalendarza z tak piękną okładką jeszcze nie miałam. A te detale na brzegu... Mistrzostwo świata!

 Kalendarz ma niewielki format, więc zmieści się w każdej torebce, czy plecaku. Oczywiście został wyposażony w tasiemkę, która ułatwi zaznaczanie konkretnego dnia. Jest też gumka, co znacznie ułatwia przechowywanie kalendarza w gąszczu zeszytów i innych drobiazgów - nie ma szans, że bez naszej kontroli się po prostu otworzy. Same kartki są odpowiednio grube, a kalendarz jest naprawdę solidny.

Terminarz został przeznaczony dla nastolatek. Młode dziewczyny znajdą w nim nie tylko dużo miejsca do pisania, poszczególne daty. Kalendarz bowiem tak zaplanowano, by stał się prawdziwym przyjacielem nastolatki. Jest więc mnóstwo porad urodowych i zdrowotnych, gry, spraw zarezerwowanych tylko dla młodych kobietek. Mało tego, niniejsze cudo posiada nawet kolorowanki antystresowe. Znalazło się i coś dla ducha... To przepiękny terminarz, który powinien znaleźć się na biurku każdej nastolatki. 

365_stron_zycia_max5
Liczba stron: 448
Oprawa: miękka  

 To już zupełnie inna publikacja, ale równie ciekawa i jak dla mnie wspaniała, a także wyjątkowa. To oryginalna forma kalendarza...Mamy tutaj zdecydowanie większy format od poprzednika, więc niniejsza książka najlepiej sprawdzi się w momencie, gdy będziemy z niej korzystać w domu. Sama okładka jest przepiękna, kolorowa i zarazem elegancka. 

Kalendarz rozpoczyna się w styczniu 2020, więc macie jeszcze trochę czasu na jego zakup. Warto zainwestować w takie cudo z wielu powodów. Niniejszy terminarz zaskakuje ilością dodatków. Są tam przepisy, porady, a także standardowe informacje typu imieniny, godzina wschodu, zachodu Słońca i Księżyca.

Jednak ten kalendarz wyróżnia duchowe podejście... Jest informacja odnośnie patrona dnia, są cytaty z Ewangelii, wraz z ich objaśnieniami. To niezwykle wartościowa publikacja, która spokojnie posłuży wam przez cały rok. W kalendarzu odnalazłam również mnóstwo miejsca na własne notatki, co bardzo mnie ucieszyło. Całość również wypadła znakomicie i taki kalendarz mogę wam gorąco polecić. 



Podobają wam się takie kalendarze? Macie już zakupiony/upatrzony ten jedyny?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz