wtorek, 10 września 2019

Magazyn MiniMini+/ Pszczółka Maja - Order za zasługi

Przyszedł czas na recenzję kolejnych książeczek od wydawnictwa Media Service Zawada. Tym razem przygotowałam dla was wpis dotyczący propozycji dla nieco młodszych dzieci. Dlatego gorąco zachęcam was do czytania dalszej części recenzji. Będzie bajkowo i kolorowo ;) 

Media Service Zawada



 Jestem przekonana, że dzieciaczkom nie trzeba przedstawiać tej postaci. Słynna złota rybka, tym razem zawitała na okładkę i strony magazynu. Niniejsza publikacja, jest przeznaczona dla dzieci w wieku od 2 do 7 lat. Jak więc widzicie, wydawnictwo pomyślało i o gazetkach dla najmłodszych czytelników. W środku mamy więc zróżnicowany poziom, jeśli chodzi o zadania do wykonania, także nie ma obaw, iż nasza pociecha z czymś sobie nie poradzi. Najwyżej będzie potrzebowała pomocy rodziców ;)



 Narratorem i naszym przewodnikiem jest oczywiście rybka MiniMini. To bardzo zabawny, przekonywujący bohater. Rybka zachęca dzieci do wspólnej zabawy, do rozwiązywania przeróżnych zadań, których na stronach magazynu z pewnością nie brakuje. Jest coś dla miłośników liczenia, ale także dla tych, którzy specjalnie z matematycznymi sprawami sobie nie radzą. Okazji do szczerego uśmiechu i zadowolenia będzie całe mnóstwo! W niniejszej publikacji dziecko spotka swoich ulubionych, bajkowych bohaterów, między innymi Strażaka Sama i Świnkę Peppe wraz z rodzinką. 




Do magazynu dołączono wspaniałe prezenty. My trafiłyśmy na płytkę z piosenkami, świecącego, gumowego stworka i świetny zestaw z klockami Lego. To dopiero niespodzianki!

PSZCZÓŁKA MAJA - ORDER ZA ZASŁUGI


Tutaj mam już coś do poczytania, na przykład przed snem. Cała moja rodzina uwielbia Pszczółkę Maję, chociaż ja, zdecydowanie wolę starszą wersję tej bajkowej postaci. Książeczka zachwyciła mnie i moje dziecko barwnymi, ciekawymi i przykuwającymi wzrok ilustracjami. Jest to już piąte wydanie, także my musimy koniecznie nadrobić zaległości. Niemniej, odnalazłyśmy się znakomicie w całej tej historii.


Tym razem w opałach są mrówki. Problemem staje się sikorka, która zablokowała wejście do mrowiska. Oczywiście owady nie pozostają wobec takiego kłopotu obojętne. Jednak jak rozwinie się cała akcja, czy sikorka nie wyrządzi krzywdy reszcie, dowiecie się z niniejszej książeczki. Ja nie chcę wam psuć niespodzianki i nie będę zdradzała wszystkiego.

A czy wy lubicie podsuwać swoim dzieciom takie magazyny? Lubicie Pszczółkę Maję? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz