czwartek, 5 września 2019

Magazyny dla dziewczynek od Media Service Zawada

Dziś troszkę nietypowa recenzja, bo nie książkowa, ale mam nadzieję, równie ciekawa i inspirująca. W tym wpisie chciałam wam pokazać dwa świetne magazyny dla dziewczynek, które w swojej ofercie ma wydawnictwo Media Service Zawada

 Media Service Zawada




Ten magazyn znają pewnie nawet mamy, które mają córki. Laleczki L.O.L. są mega popularne w świecie dzieci. Moja latorośl ma sporą kolekcję drobiazgów z tej serii, więc bardzo ucieszyła się z możliwości poznania magazynu. Przyznaję, widziałam go nie raz w kiosku, kupiłyśmy może kilka razy, ale nie sięgamy po niego regularnie. Jest to dwumiesięcznik. 


Magazyn ma aż 32 strony, więc jest co czytać i oglądać. Muszę przyznać, że grafika wydania przypadnie do gustu każdej dziewczynce. Oczywiście głównymi bohaterkami są tutaj słynne laleczki. Ja niekoniecznie się na tym znam, ale moje dziecko już tak, więc wszystko mi tłumaczyło ;)  



Publikacja jest wypełniona po brzegi przeróżnymi łamigłówkami, zadaniami i informacjami ze świata L.O.L. Surprise. Nie zabrakło także plakatów, no i oczywiście konkursów, gdzie można wygrać oryginalne produkty właśnie z tej zabawkowej serii. Magazyn kupicie z przeróżnymi dodatkami. My miałyśmy przeurocze, kolorowe i "lolowe" stempelki. Takimi stempelkami wasze dziecko będzie mogło ozdobić zeszyt, pamiętnik, czy notatnik. Super sprawa! 





To kolejny magazyn dla dziewczynek. Przyznaję się bez bicia, że ten podoba mi się bardziej niż poprzedni ;) Jeśli wasze dziecko lubi wróżki, to niniejsza publikacja będzie dla niego fantastyczną rozrywką. Magazyn jest miesięcznikiem i ma naprawdę pokaźną liczbę stron. Skierowany jest w stronę dziewczynek w wieku od 8 do 12 lat. Moja pociecha bardzo, ale to bardzo ucieszyła się z magazynu. Bardzo lubi serial Winx, także doskonale wie o co tutaj chodzi. 




W magazynie znajdziemy mnóstwo kolorowych ilustracji, jest komiks i zadania do wykonania. Bohaterką tego numeru jest Tecna, więc publikacja zyskała nowy, bo technologiczny wymiar. Dużo tutaj ciekawostek, które zainteresują dziecko i zachęcą je do zadawania pytań. 




Oczywiście i tutaj nie zabrakło dodatków. W tym magazynie znalazłyśmy przeurocze bransoletki, śliczne naklejeczki z jednorożcami i coś specjalnego - notesik wraz z magicznym długopisem. 

A wasze dzieci lubią takie magazyny?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz