niedziela, 20 listopada 2016

Dziś tak bardziej

 Znalezione obrazy dla zapytania dziś tak bardziej

Autor: Cyber Marian
Wydawnictwo: Insignis
 Znalezione obrazy dla zapytania insignis
Oprawa: twarda
Liczba stron: 296
Cena okładkowa: 44.99 zł
Premiera: 09.11.2016
 
Na samego Cyber Mariana, natknęłam się w "internetach" zupełnie przypadkowo. Oglądałam jego filmiki, oglądałam i... przepadłam! Autobiografie youtuberów są ostatnio niezwykle modne. Jednak jedni piszą swoje książki dobrze, inni nie powinni zabierać się za ich tworzenie, natomiast Cyber Marian robi to w niesamowicie idealny sposób. Jego kanał subskrybuje ponad 600 000 osób, na instagramie też robi prawdziwy show. Dziś pragnę wam przedstawić książkę tego człowieka, wydaną przez wydawnictwo Insignis. 

Dziś tak bardziej, to publikacja obok której po prostu nie można przejść obojętnie. Wzrok przykuwa "żarówiasta" okładka, cała książka została wydana z dbałością o każdy, nawet najmniejszy szczegół. Jest masa zdjęć, przeróżnych grafik, komiksów, więc dzieło czyta się z największą przyjemnością i w błyskawicznym tempie. W moim przypadku jeden wieczór wystarczył, by książkę Dziś tak bardziej uznać za w stu procentach poznaną i wartą polecenia. 

Jestem pod wielkim wrażeniem tej książki. W sumie nie spodziewałam się, że odbiorę ją w tak pozytywny sposób. Tak jak wcześniej wspominałam, wielu youtuberów decyduje się na tworzenie autobiografii, ale część z nich powinna brać przykład z Cyber Mariana. Ten człowiek skradł moje serducho, jestem jego wielką fanką, chociaż styl Mariana niekoniecznie jest moim stylem ;)

Cyber Marian jest nietuzinkową, barwną osobistością. W książce Dziś tak bardziej pokazuje nam swoje życie, swoje dalsze plany, ale także jawi nam się jako człowiek mega pozytywny, z dystansem do własnej osoby, jednocześnie doświadczony przez los. Z książki dowiedziałam się między innymi, jak Cyber Marian walczył z nowotworem, ze swoimi słabościami. Co ważne, autor nie "bierze nas" na litość, nie każe sobie współczuć. Za to Mu dziękuję...

Książkę Dziś tak bardziej mogę polecić każdemu z was. Nie tylko wielkim fanom Cyber Mariana, ale także odbiorcy, który nigdy wcześniej o nim nie słyszał. Jego książka jest naszpikowana świetnym humorem, pisana w sposób żartobliwy, lekki, aczkolwiek nie pozbawiony sensu. Polubiłam tego człowieka, będę mu kibicować i życzyć dalszych sukcesów, bo Cyber Marian po prostu na to zasługuje.

OCENA
5 / 5

Za egzemplarz książki dziękuję agencji AiM Media

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz