piątek, 24 lutego 2017

Podbój

Znalezione obrazy dla zapytania podbój elle kennedy
 Tytuł: Podbój
Cykl / Seria: Off-Campus t.3
Autor: Elle Kennedy
Wydawnictwo: ZYSK I S-KA
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Liczba stron: 448
Cena okładkowa: 35.90 zł
Premiera: 13.02.2017

Na pojawienie się tej książki czekałam z wielką niecierpliwością. Poprzednie dwie części skradły moje serce, a pierwszy tom powędrował na moją osobistą listę prawdziwych ulubieńców. Seria Off-Campus po prostu udała się autorce. Każda pozycja literacka Elle Kennedy pozytywnie zaskakuje, a już Układ to prawdziwy majstersztyk. Jednak nie o Układzie dziś chciałam wam opowiedzieć, a o tomie trzecim. Podbój powala, powtarza sukces poprzednich dzieł! 

To ty sprawiasz, jak funkcjonuje twoje życie, kochanie.

Allie Hayes próbuje pozbierać się po rozstaniu z chłopakiem. Trzy lata związku sprawiły, że dziewczyna przyzwyczaiła się do obecności kogoś przy swoim boku, jednak kłótnie i wielkie wymagania zrobiły swoje. Allie powiedziała stanowcze "dość"! Zupełnie przypadkiem trafia do pokoju Deana - mega przystojnego hokeisty, prawdziwego playboya. Oczywiście nie pozostają wobec siebie obojętni i lądują w łóżku. Allie ma ogromnego, moralnego kaca, a Dean... ma ochotę na więcej. Dzieli ich praktycznie wszystko. Dziewczyna jest stanowcza i odmawia kolejnych spotkań. Dean postanawia za wszelką cenę zdobyć Allie-Cat, bo wyraźnie czuje do niej coś więcej. Tymczasem nasza bohaterka stopniowo przekonuje się do kampusowego kobieciarza. Zaczynają się spotykać, sypiać ze sobą w tajemnicy przed światem, ale zauważają też, że nie są wobec siebie zupełnie obojętni. To nie przygoda na jedną noc, jeden tydzień, czy jeden miesiąc. Pomiędzy tą dwójką rodzi się prawdziwa miłość!

Podbój przeczytałam w jeden wieczór i dziś pragnę więcej! Książka wciąga bezgranicznie, uwagę przykuwają barwni bohaterowie. Autorka ukazuje nam historię z punktu widzenia Allie i Deana. W ten sposób możemy maksymalnie wczuć się w klimat, poznać uczucia, problemy i rozterki bohaterów. Na szczególne uznanie zasługuje oprawa humorystyczna powieści. Wielokrotnie podczas lektury wybuchałam głośnym śmiechem, dialogi są przezabawne, ale też nie infantylne, pozbawione sensu. Jest i mnóstwo scen erotycznych, aczkolwiek nie budzą one w czytelniku niesmaku. To pikantna książka, przeznaczona raczej dla starszych odbiorców. 

Podbój to nie tylko lekka, niezobowiązująca historyjka dla znudzonych kobiet. Elle Kennedy porusza też problemy ważne, istotne we współczesnym życiu. Śmierć, choroba, zdrady, zerwania, to wszystko tutaj znajdziecie. Na nudę nikt narzekać nie powinien, chociaż oczywiście znajdą się pewnie przeciwnicy serii Off- Campus. Ja jestem zauroczona Podbojem, chociaż miałam pewne obawy, czy autorka utrzyma wysoki poziom. Dała radę :) Co do oprawy zewnętrznej, to czytałam wiele opinii na temat niezbyt udanej okładki książki. Mnie się podoba, jest taka romantyczna, wprowadzająca w klimat powieści. Cóż, każdy z nas ma swoje upodobania. 

Myślę, że potrzeba pewnego poziomu zaufania, by siedzieć obok kogoś i nie czuć palącej presji paplania.

Jeśli chodzi o głównych bohaterów, to z pewnością pozostaną oni w mojej pamięci przez długi, długi czas. Allie jest dziewczyną marzącą o idealnym, pełnym miłości i zrozumienia związku. Dąży do osiągnięcia sukcesów w życiu zawodowym, pragnie się spełniać jako aktorka. Polubiłam ją już od pierwszych stron książki. Natomiast Dean Di Laurentis, to typ lekkoducha, kobieciarza, do którego sama przekonałam się po pewnym czasie. Na początku okrutnie mnie denerwował, ale potem polubiłam tego szalonego faceta, który gdzieś w głębi serca skrył swoja wrażliwość i chęć znalezienia drugiej połowy. Obydwoje stanowią prawdziwą ozdobę powieści.

Podbój podbije wasze serca, stanie się wspaniałą lekturą na nudne, jeszcze zimowe popołudnie. Wspólnie z bohaterami przemierzycie meandry losu zwykłych, młodych ludzi. Będziecie świadkami rodzącego się uczucia, walki o marzenia. Strony książki przelecą wam przez palce, ale w głowie pozostanie fantastyczna historia o Allie i Deanie. Niby tak różni, a jednocześnie dopasowani niczym... puzzle. Tego nie możecie przegapić :)

OCENA 
5 / 5

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu ZYSK I S-KA  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz