piątek, 2 grudnia 2016

The Lord of the Rings. Trylogia filmowa. Książka do kolorowania

 Znalezione obrazy dla zapytania władca pierścieni książka do kolorowania akurat
Autor: Praca zbiorowa
Wydawnictwo: Akurat
Oprawa: miękka
Liczba stron: 96
Cena okładkowa: 26.90 zł
Premiera: 23.11.2016
 
Filmowa premiera pierwszej części Władcy Pierścieni J. R. R. Tolkiena, była dla mnie wielkim wydarzeniem. Pamiętam, że wspólnie ze szkolnymi kolegami wybrałam się do kina i tam z zapartym tchem śledziłam losy swoich ulubionych bohaterów. Trylogię Tolkiena uwielbiam, resztę jego dzieł niekoniecznie. To Władcę Pierścieni przeczytałam wielokrotnie, to do ekranizacji całego cyklu powracam bardzo często. Nawet w ubiegłym tygodniu obejrzałam Drużynę Pierścienia, bo przecież nie mogłam przegapić takiej okazji. Znam wiele osób, które nie przepadają za książką, ale ubóstwiają film. Na sukces ekranizacji miało wpływ wiele czynników. Z pewnością gra aktorska, muzyka i malownicze krajobrazy Nowej Zelandii. 

Nie ma się więc co dziwić, że po nowość w postaci książki do kolorowania The Lord the Rings sięgnęłam z wielką przyjemnością. To wspaniałe uzupełnienie biblioteczki miłośnika Władcy Pierścieni. Tego typu pozycje są ostatnio niezwykle modne, ale ja lubię kolorować, bo w ten sposób doskonale się relaksuję. Nie myślę o troskach, codziennych obowiązkach, chociaż przez jedną, małą chwilę. Kiedy sięgam po kredki czy flamastry, moja wyobraźnia rusza z niesamowitą prędkością. W głowie powstaje setka pomysłów na ozdobienie danego obrazka. I chociaż później obserwując wykonane dzieło, dostrzegam w nim masę niedociągnięć, to i tak jestem zadowolona z mile spędzonego czasu. 

Książka do kolorowania od wydawnictwa Akurat, idealnie odwzorowuje filmowe
sceny. Nie potrafię odtworzyć barw zapamiętanych ze szklanego ekranu, ale przecież nie warto się tym przejmować. Fantazja w tym przypadku będzie mile widziana :) W tej pozycji Frodo faktycznie przypomina Froda, czy Gandalf filmowego Gandalfa. Odwzorowano nawet najdrobniejsze szczegóły, wyraz twarzy postaci. Świetna robota!

Dzięki tej książce, znów możemy powrócić do Środziemia. Po raz kolejny spotkamy ulubionych bohaterów, zachwycimy się przepięknymi krajobrazami. Tym razem sami zadecydujemy, jaki kolor będzie miał płaszcz Sama, włosy pięknej Galadrieli, czy jak przerażający będą Orkowie. Korzystanie z książki do kolorowania The Lord of the Rings, to rewelacyjna zabawa dla całej rodziny. 

Jeśli jesteście fanami Władcy Pierścieni, jeśli lubicie kolorować, jeśli zimowymi wieczorami chcecie się rozerwać i zapomnieć o całym świecie, to niniejsza publikacja jest dla was stworzona. Ja przepadałam na wiele, wiele godzin :)

OCENA
5 / 5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz