środa, 9 stycznia 2019

Bardzo brzydki dziennik - Iga Chmielewska

Dziś totalnie inna tematyka, a nawet brak przynależności do konkretnego gatunku literackiego :) Zaskoczeni? Mam nadzieję! 
Ten rok minął mi błyskawicznie, ale nie był zbyt przyjemny. Mam więc nadzieję, że 2019 będzie o wiele lepszy, obfitujący w więcej pozytywów, a nie tylko same rozczarowania. Już w grudniu rozglądałam się za ciekawymi kalendarzami, plannerami, ale jakoś żaden nie wpadł mi w oko. Dopiero ten... Bardzo brzydki dziennik Igi Chmielewskiej. Wiedziałam, że muszę go mieć! 


Tak naprawdę, to dzieło Chmielewskiej rzuciło mi się w oczy znacznie wcześniej, lecz później jakoś o nim zapomniałam. Wiecie, przykładowo w listopadzie, to ja jeszcze nie myślę o końcu roku, a skupiam się na zamykaniu bieżących spraw. Dopiero później, podczas poszukiwań kalendarza idealnego, przypomniałam sobie o Bardzo brzydkim dzienniku. To było to! Koniec z pstrokacizną, różową, bądź czerwoną okładką itp. Ma być prosto, ale z zachowaniem odpowiednich zasad. Jakich? Dużo miejsca do pisania, gryzmolenia, wyklejania, szkicowania. Uwielbiam takie kreatywne kajeciki, które nie ograniczają mnie pod względem, przykładowo dostępnego, wolnego miejsca.

Jak możecie zauważyć na zamieszczonym zdjęciu, okładka dziennika utrzymana jest tylko w dwóch kolorach, z delikatnymi napisami i obrazkiem w formie szkicu ołówkiem. Z czymś takim spotkałam się po raz pierwszy, a właściwie z taką formą okładki jakiegokolwiek dziennika, kalendarza itp. Środek wygląda jeszcze ciekawiej. Jest mnóstwo miejsca do pisania, są oczywiście rozpisane poszczególne miesiące, ale w taki sposób, byśmy mieli pełną swobodę w prowadzeniu dziennika. Autorka niczego nam nie narzuca, lecz tylko podsuwa pomysły. Na początku każdego miesiąca, zostawiła dla właściciela dziennika specjalny liścik... 

Dawno nie cieszyłam się tak bardzo z posiadania jakiegokolwiek dziennika, czy kalendarza. Ten dzielnie mi towarzyszy i mam nadzieję, że będzie się sprawdzał aż do końca roku. Noszę go ze sobą w torebce, zapisuję co tylko przyjdzie mi do głowy. Jestem przekonana, że Bardzo brzydki dziennik od Igi Chmielewskiej, sprawdzi się i u was, będzie swego rodzaju motywacją do jego regularnego prowadzenia. Dla fanów minimalizmu - idealny! 

                                                                                                           

 Bardzo brzydki dziennik - Iga Chmielewska | okładka

Tytuł: Bardzo brzydki dziennik
Autor: Iga Chmielewska
Wydawnictwo: Znak Horyzont
Oprawa: miękka
Liczba stron: 208
Cena okładkowa: 34.90 zł
Premiera: 20.11.2018
Znalezione obrazy dla zapytania znak horyzont

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz