poniedziałek, 28 lipca 2014

Gry i zabawy Mikołajka.


Wydawnictwo: Znak Emotikon
Oprawa: twarda
Liczba stron: 288
Cena: 34.90 zł
Premiera 14 sierpnia 2014
Nuda to coś czego dzieci nie mogą zaakceptować. Często brakuje mi już pomysłów na ciekawe zabawy, które przynajmniej w stopniu minimalnym by ich zainteresowały. Z pomocą przyszedł Mikołajek. Ta postać literacka stworzona przez Gościnny'ego i Sempego, jest mi dokładnie znana. Jako dziecko zaczytywałam się w przygodach tego małego łobuziaka :) Z przyjemnością więc sięgnęłam po zupełną nowość wydaną przez wydawnictwo Znak Emotikon. "Gry i zabawy Mikołajka" to zbiór mnóstwa pomysłów na zapełnienie dzieciom wolnego czasu nie tylko w domu. Starsze pociechy, które chodzą już do szkoły, mogą spokojnie na przerwach wykorzystać garść zabaw z niniejszej pozycji literackiej.








A to już część bandy, która wprowadzi was w świat zabaw, gier, dowcipów, a nawet prostych przepisów kulinarnych. 


Każda z tych postaci zajmuje się inną "branżą" :) Przykładowo Mikołajek jest specem w opowiadaniu kawałów, zaskakiwaniu zagadkami, Alcest to prawdziwy mistrz jeśli chodzi o kulinarne pomysły, a Joachim wyćwiczy czytelnika w doskonałej grze w kulki. Jak widzicie okazji do przedniej zabawy będzie wiele. Masa propozycji, wszystko wytłumaczone prosto i zrozumiale dla młodego odbiorcy. 

Każda gra, zabawa, została oznaczona m.in. ilością potrzebnych graczy, przydatnymi rekwizytami, czasem który trzeba jej poświęcić. Nie zapomniano i o odpowiednich przygotowaniach do świąt. Książka dopracowana w każdym calu ! Od dziś moje pociechy już nie marudzą, że nie mają co robić gdy pada deszcz. Córka parę pomysłów wykorzysta w nowym roku szkolnym, z pewnością jej przyjaciółki będą słuchać ze zdumieniem skąd Elwira ma tyle propozycji na zabawę. 

14 sierpnia premiera - także szykujcie się na coś specjalnego od Mikołajka i całej bandy :) Mam nadzieję, że książka przypadnie wam do gustu tak samo jak mnie, oraz całej rodzinie. 

OCENA
5 / 5 

5 komentarzy:

  1. Książka genialna, uniwersalna bo na każdą okoliczność i ponad czasowa bo w gry i zabawy, które proponuje może grać i dziecko i osoba dorosła, która nawet powinna bo nie tylko dzieci mogą się z niej wiele nauczyć, ale również dorośli. Bardzo polecam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne w tej książeczce jest właśnie to, co napisałaś: że każdy z bohaterów jest specem od jakiejś konkretnej dziedziny. Dlatego jednego dnia dzieci mogą bawić się z Ludeczką, a drugiego uczyć się rymowanek Mikołajka. Żałuję, że sama nie miałam takiej książki, kiedy byłam dzieckiem, bo mnie samej świecą się oczy jak ją przeglądam ;-) Bardzo polecam wszystkim dzieciakom na nudę i na odmianę! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też żałuję że gdy byłam mała nie miałam możliwości czytać takich książek. Na szczęście mogę nadrobić ten czas ;)

      Usuń
    2. Racja, dzięki naszym dzieciom jeszcze nic straconego! :-))

      Usuń
  3. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń