niedziela, 24 września 2017

Ciasta i desery dla diabetyków

Znalezione obrazy dla zapytania ciasta i desery dla diabetyków rm 
Autor: Agata Lewandowska
Wydawnictwo: RM
Oprawa: miękka
Liczba stron: 192
Cena okładkowa: 29.99 zł

W gronie moich znajomych i rodziny, nie ma chyba nikogo, kto od czasu do czasu nie ma ochoty na jakiś własnoręcznie lub przez kogoś przygotowany wypiek. W dobie internetu o zdobycie przepisu nietrudno. Jakieś dziesięć lat wstecz, moja mama biegała do sąsiadki po przepis na ciasto jabłkowe, które zawsze się udaje. Teraz otwieramy tylko komputer i wszystko mamy prawie gotowe. Ja jestem jednak fanką książek kulinarnych. Mam w domu sporo przeróżnych dzieł tego typu, ale chętnie przygarniam kolejne. 

Dziś chciałam wam zaprezentować książkę kulinarną z przepisami na ciasta i desery dla diabetyków. Mam ich trzech w najbliższym otoczeniu, więc taki egzemplarz stał się przeze mnie często przeglądany. Książka autorstwa Agaty Lewandowskiej uświadomiła mi, że osoby chore na cukrzycę, też mogą zajadać różne słodkie pyszności. 

Pani Agata Lewandowska, na kartach swojej kolejnej książki, zaprezentowała nam aż 120 przepisów na zdrowe przekąski. Są ciasta, ciasteczka, musy, koktajle i uwaga... lody! No na takie bogactwo receptur nawet nie liczyłam. Przepisy są w zupełności jasne, zrozumiałe i czytelne. Znalazło się nawet kilka barwnych, pobudzających kubki smakowe zdjęć. Dodatkowo, w książce umieszczono mnóstwo porad, wskazówek, tak ważnych dla diabetyków. Są nawet tabele miar, wag produktów. Super sprawa! 

Pani Agata Lewandowska jest doświadczoną dietetyczką, absolwentką Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz SGGW. Pracuje w warszawskiej Poradni Dietetycznej Dietosfera, więc takiej osobie mogę w stu procentach zaufać, jeśli chodzi o tworzenie przepisów dla diabetyków. Warto także zaznajomić się z jej książką pt. Polska kuchnia bezglutenowa

Jeśli lubicie piec i gdy wy, lub członek waszej rodziny jesteście cukrzykami, dzieło Ciasta i desery dla diabetyków, powinno znaleźć się w waszej kuchennej biblioteczce. Ja już przetestowałam kilka przepisów i o dziwo, za każdym razem powstawały idealne ciasta, czy ciasteczka. Polecam!
 



OCENA
5 / 5 

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu RM 

 Znalezione obrazy dla zapytania rm wydawnictwo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz