niedziela, 4 listopada 2018

Słodkości. Ciasta i desery. Szkoła gotowania krok po kroku - Francesca Badi, Licia Cagnoni

Nie jestem mistrzem w gotowaniu i pieczeniu, ale coś tam próbuję tworzyć chociaż do idealnej formy swoich dzieł, brakuje mi dużo. Wiadomo, że coś wygląda w książce kucharskiej, czy na stronie internetowej super, natomiast w rzeczywistości bywa różnie. Każdy z nas ma różne umiejętności, różne doświadczenie. Osoba obdarzona talentem kulinarnym potrafi stworzyć coś z niczego, nawet zbytnio się nie wysilając, namyślając itp. Ja muszę koniecznie, bo dopiero się uczę, mieć przed sobą przepis i to najlepiej ze zdjęciem. Dlatego już od dłuższego czasu zbieram książki kucharskie, które faktycznie są w stanie mi pomóc. Ostatnio trafiłam na świetną pozycję od wydawnictwa Jedność. 


Mamy tutaj zbiór przepisów na różnorodne słodkości. Dobra, chyba ja jestem największym miłośnikiem łakoci w całej rodzinie, więc chętnie wertowałam książkę i wybierałam dla siebie odpowiednie receptury. W niniejszej pozycji literackiej są bowiem przepisy na ciasta i ciasteczka, desery w pucharkach, sosy, musy. Myślę, że z tak bogatego zbioru każdy z was wybierze coś dla siebie. Ja miałam przyjemność przetestować większość receptur na ciasta, ponieważ nie wyobrażam sobie wypicia filiżanki kawy bez towarzystwa kawałeczka wypieku. Te przepisy, które wyszperałam gdzieś tam w zeszytach, po prostu już mi się znudziły, opatrzyły, więc chciałam poznać coś nowego, a jednocześnie się sprawdzić. 

Książka zaskoczyła mnie, pozytywnie oczywiście, swą piękną, schludną oprawą. Pozycja przykuwa wzrok kolorową okładką i przekonuje do siebie. Dzieło Słodkości... to coś specjalnego dla osób, które dopiero rozpoczynają swą przygodę z tworzeniem pyszności. Naukę uprzyjemniają barwne, wyraziste fotografie. Część przepisów została nawet "okraszona" zdjęciami z poszczególnych etapów przygotowywania danego smakołyku. Myślę, że z taką książką w dłoni, pieczenie i ogólnie pichcenie, będzie dla każdego z was tylko przyjemnością. Ja dosłownie zakochałam się w tej propozycji od wydawnictwa Jedność. Warto coś takiego mieć!

                                                                                                   

 Znalezione obrazy dla zapytania słodkości. ciasta i desery. szkoła gotowania krok po kroku

Tytuł: Słodkości. Ciasta i desery. Szkoła gotowania krok po kroku
Autor: Francesca Badi, Licia Cagnoni
Wydawnictwo: Jedność
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Liczba stron: 256
Cena okładkowa: 35 zł

Znalezione obrazy dla zapytania jedność wydawnictwo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz