niedziela, 13 maja 2018

Superproste gotowanie. Nie więcej niż 6 składników - praca zbiorowa

Nie uważam siebie za kogoś, kto w kuchni czuje się jak przysłowiowa ryba w wodzie. Lubię pichcić coś samodzielnie, jednak nie zawsze moje "wypociny" są idealne i odpowiednie do pokazania światu. Zdarzyło mi się mnóstwo wpadek, sporo różności, które miały wyglądać inaczej, wylądowało w koszu. Ja jakoś się nie poddaję i dzielnie idę dalej. W tym przypadku upór jest wskazany.
Jeśli chodzi o książki kulinarne, to mam ich w swojej biblioteczce całe mnóstwo. Jedne pięknie wydane, inne zbudowane z fruwających, wyrwanych z zeszytu kartek. Uważam, że większość książek kucharskich charakteryzują przepisy, które wymagają od nas przygotowania kilkunastu, często drogich składników. Mnie zwyczajnie nie stać na drogie gotowanie. Dlatego z ogromną ciekawością zapoznałam się z pozycją od wydawnictwa Jedność.



Tytuł książki od razu mnie zachęcił. Uwielbiam gotować prosto, ale smacznie. W tym przypadku wystarcza nam tylko maksymalnie sześć składników, by stworzyć pyszne, pełnowartościowe danie. Czego chcieć więcej? 
Przychodząc z pracy, na szybko i bez długiego namyślania się co ze sobą połączyć, dzięki książce Superproste gotowanie, jestem w stanie przygotować sporo smakowitych propozycji, np. na obiad. Bez biegania po sklepach w celu znalezienia egzotycznych składników! Bez konieczności wydawania połowy oszczędności. Da się? Najwidoczniej tak i ja jestem tego wiernym przykładem. 

W książce Superproste gotowanie, znajdziemy mnóstwo przepisów na dania pochodzące z kuchni śródziemnomorskiej. Nie jestem jej jakąś wielką fanką, jednak z książki wyszperałam ogrom odpowiednich dla siebie receptur. Wyobraźcie sobie, że wszystko się udało i obeszło bez katastrofy. Ja, osoba z dwoma lewymi rękami, mogłam popisać się troszkę przed rodziną przygotowanymi daniami ;) Dzięki książce Superproste gotowanie, nikt na podane posiłki nie patrzył podejrzliwie ;) Wszystkim smakowało i byli zadowoleni z domowej uczty. Same przepisy są świetnie skomponowane, jasno opisane, wzbogacone przepięknymi, barwnymi zdjęciami.  

Jeśli cenicie sobie czas, lubicie dobrze zjeść, kochacie między innymi włoską kuchnię i chcecie czymś zaskoczyć gości lub rodzinę, to Superproste gotowanie, będzie dla was idealną książką kucharską. Sporo tutaj warzyw, makaronów, są i słodkości. Każdy z tego bogatego zbioru przepisów wybierze coś dla siebie. Ostatnio w moim domu królują kęski z kurczaka w chrupiącej panierce. Robiłam jej już trzy razy! Nie wiedziałabym jak przygotować coś takiego, gdyby na mojej półce nie gościła książka Superproste gotowanie. Z taką skarbnicą wiedzy, mogę być prawdziwą panią domu i królową w kuchni. 
                                                                                         
 

Autor: Praca zbiorowa
Wydawnictwo: Jedność
Oprawa: twarda
Liczba stron: 416
Cena okładkowa: 59 zł
 Znalezione obrazy dla zapytania jedność wydawnictwo

1 komentarz:

  1. Słuchajcie, jeśli już wspominacie o dietach pudełkowych to moim zdaniem w Poznaniu jedna z najlepszych jest ta https://www.lightbox.pl/catering-dietetyczny-poznanw . Sporo moich znajomych korzysta z ich usług i na prawdę chwalą przygotowane dania oraz cene zestawów. Wydaje mi sie, że na prawde warto sprawdzić ich ofertę.

    OdpowiedzUsuń