piątek, 23 września 2016

Książka bez sensu 2


Znalezione obrazy dla zapytania książka bez sensu 2

Autor: Alfie Deyes 
Wydawnictwo: Insignis
Znalezione obrazy dla zapytania insignis 
Oprawa: miękka
Liczba stron: 192
Cena okładkowa: 29.99 zł
Premiera: 14.09.2016

Nie wiem jak wy, ale ja nie jestem zwolenniczką mazania po książkach. Nigdy, przenigdy nie zaznaczam w nich ciekawych cytatów, używając do tego celu chociażby najzwyklejszego ołówka! Ot, takie małe zboczenie ;) Jednak ostatnio zakochałam się w książkach, po których, bez wyrzutów sumienia, mogę kreślić do woli. Jedną z takich pozycji jest nowość od wydawnictwa Insignis.
Miałam już okazję poznać część pierwszą Książki bez sensu. Teraz przyszedł czas na tom drugi, który swą premierę miał w tym miesiącu. Czekałam z niecierpliwością na pojawienie się tego cuda, ponieważ "jedynka" skradła moje serducho na całego. 

Autorem Książki bez sensu 2 jest Alfie Deyes - totalnie zakręcony, ale mega pozytywny człowiek. Polubiłam twórcę w momencie, gdy rozwiązywałam zadania umieszczone w części pierwszej. Tym razem również nie przeżyłam rozczarowania osobą autora. Ten młody mężczyzna ma mnóstwo wspaniałych pomysłów! Znów do dyspozycji mamy "apkę", dzięki której poznamy Alfiego jeszcze lepiej, zobaczymy w jaki sposób on sam wykonuje przedstawione w książce zadania. 




W książce umieszczono mnóstwo przeróżnych zadań do wykonania. Większość z nich jest pokręcona do granic, ale przez to, jeszcze bardziej przyjazna w odbiorze staje się niniejsza pozycja. Książkę bez sensu 2 targam ze sobą wszędzie... Mam ją w torebce, w samochodzie, na nocnej szafce. Nigdy nie wiadomo kiedy najdzie mnie ochota na rozwiązanie czegoś z jej wnętrza. 

Dzięki niniejszej pozycji, mogę oderwać się od codzienności, wygrać z nudą w pracy, czy sennym dniem spędzanym w domu. Książka bez sensu 2 wymaga ode mnie wykrzesania odrobiny wyobraźni, kreatywności, wyzwala masę dobrego humoru, napawa ogromnym optymizmem. Zadania do wykonania są zróżnicowane tematycznie, więc nie popadamy w rutynę, z każdą stroną jesteśmy jeszcze bardziej wciągani w wir doskonałej zabawy. 

Jeśli jesteście fankami takich pozycji, to gorąco namawiam was do zakupu swojego egzemplarza Książki bez sensu 2. Autor nie narzuca nam tutaj niczego, daje pełną swobodę, nie ogranicza poleceniami. Alfie Deyes znów zaskakuje, ale najważniejsze że pozytywnie! Mam nadzieję, iż za jakiś czas usłyszę o kolejnej nowości, a co najważniejsze, będę mogła poznać Książkę bez sensu z numerem 3!

OCENA
5 / 5

Za egzemplarz dziękuję agencji AiM Media

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz