poniedziałek, 11 listopada 2013

Dialogi wierszem pisane na okazje wciąż te same.

Autor: Agnieszka Wątorek
Oprawa: miękka
Liczba stron: 126
Cena aktualnie: 9 zł ! 


Ja naprawdę lubiłam szkolne akademie i wszelakie uroczystości :) Nie chodzi o ulgę w nauce, ale o samo występowanie na scenie. Pani od polskiego zawsze wybierała mnie do recytacji wierszyków i strasznie mi się ta funkcja podobała :) Jedni śpiewali piosenki, inni udawali bajkowe stworki. Ach... chciałabym powrócić do tych czasów. Na szczęście nie wszystko stracone bo niedługo moje pociechy postawią pierwsze kroki na szkolnych występach. Z pewnością nie obędzie się bez łez i wspomnień. 
Niniejsza książeczka zawiera propozycje scenariuszy na wydarzenia szkolne. No i uśmiech mam na twarzy ;) To nic, że nie pełnię funkcji nauczycielki. Przecież w domu można deklamować wierszyki, a publiką stanie się z pewnością cała rodzina. Córka nauczyła się kilku fragmentów i raczy nimi każdego przychodzącego do nas gościa. W książce autorstwa Agnieszki Wątorek znajduje się osiem scenariuszy na najważniejsze szkolne okazje. Jest więc coś na Dzień Nauczyciela, Boże Narodzenie czy Wielkanoc. Jeden scenariusz jest wyjątkowy bo skierowany w stronę dorosłych ;) Tym razem będą pełnić funkcję realizatora, a nie tylko widza. Wszystkie scenki napawają optymizmem, radością, czyli tym z czym dzisiejsze akademie powinny się kojarzyć. Dzieci na sto procent przystąpią z zapałem do odgrywania różnych ról, dzięki temu uczą się pracy w grupie, samoakceptacji, rozwijają wyobraźnię i kreatywność. Minus wędruje za brak spisu potrzebnych rekwizytów oraz ogólnego opisu wyglądu miejsca rozgrywanej akcji. Oczywiście wszystko wyjdzie "w praniu", ale łatwiej jest mieć garść takich informacji w jednym miejscu, na przykład na pierwszej stronie każdego opisywanego przedstawienia.

OCENA
4 / 5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz